קורצקי החמיא ליואב תומר: כישרון גדול, מאמינים בו

קורצקי
קורצקי | דני מרון

מלך שערי קבוצת הנוער בעונה שעברה הכניע את ק"ש וזכה לשבחים ממאמנו, החלוץ אריאל נגואקם מרשים באימונים ובשלב זה הוחלט שלא לשחררו

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה יתחילו היום (ראשון) את ההכנות לפתיחת ליגת העל ולמשחק החוץ נגד בני סכנין, אחרי שניצחו 0:1 את עירוני קריית שמונה בחזרה הגנרלית מבחינתם אתמול במשחקי הדירוג בגביע הטוטו. כידוע, קריית שמונה תגיע שוב לאצטדיון רמת גן כבר במחזור הליגה השני.

גביע הטוטו הכניס למועדון 170 אלף שקל ושימש עבור המאמן מנחם קורצקי במה מקצועית להתארגן ולבחון שחקנים. קורצקי מבין כי יש להמשיך להתחזק ולהתכונן ואמר בסיום: "הפועל רעננה עדיין לא מוכנה לפתיחת העונה ויש עבודה רבה וקשה. יש כאן קבוצה חזקה ונמשיך בדרך להיות כמו בחצי העונה שעברה".

קורצקי ממתין בימים הקרובים לשני שחקני רכש חדשים שיפלטו מהמועדונים הגדולים ויקבלו את הבמה בהפועל רעננה. בשלב זה הוחלט שלא להיפרד מהחלוץ הקמרוני אריאל נגואקם המגלה יכולת טובה באימונים והחלים לחלוטין ממחלת המלריה שפקדה אותו במחנה האימונים בפולין. כובש שער הניצחון אתמול על עירוני קריית שמונה, יואב תומר, שיחק על פי בקשתו לאחר שהתאושש מזעזוע מוח קל שספג במשחק הקודם נגד מכבי פתח תקווה.


נגואקם במעמד החתימה. צפוי להישאר (דוברות המועדון)

תומר, מלך שערי קבוצת הנוער בעונה שעברה, הוא התקווה הגדולה של המועדון וזכה לשבחים מהמאמן מנחם קורצקי: "הוא שחקן שאני והמועדון מאמינים בו, הוא כישרון גדול וצפוי לו עתיד דרך עבודה קשה והוא יצליח בדרכו בהפועל רעננה".

הבלם עידו לוי החלים מהפציעה בשריר הירך ואמור להיות כשיר למשחק החוץ נגד בני סכנין. ראשי הקבוצה פועלים דרך ההתאחדות לכדורגל לאפשר לדני בונדר הנמצא בקורס מאמנים, אותו יסיים בחודש נובמבר, לשבת על ספסל הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי