בלגויה מילבסקי: יש בעיות בהגנה, עלינו להתחזק

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | לירון מולדובן

מאמנה של מ.ס אשדוד חושש ממצב קבוצתו והדגיש את הצורך בשחקני רכש חדשים: "יש לנו שבוע לתקן עד בני יהודה". בן זקן יחזור לסגל למשחק הפתיחה, ויקטור גאנב יעזוב. גורם בקבוצה: "חייבים להתחיל עם ניצחון"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סיימה אתמול (שבת) את חלקה בגביע הטוטו כשסיימה אחרונה בבית אחרי הפסד 2:1 לעולה החדשה לליגת העל הפועל חדרה. במחזור פתיחת העונה שיערך בסוף השבוע הבא, תארח הקבוצה את בני יהודה למשחק פתיחת העונה.


על אף הרושם שהקבוצה תיאלץ להיאבק על מקומה בליגת העל, מאמן הקבוצה בלגיה מילבסקי ניסה לשדר אופטימיות לקראת פתיחת הליגה: "המטרה המרכזית היא הליגה, משחקי גביע הטוטו שימשו כהכנה כשהמשחק נגד הפועל חדרה היה משחק ההכנה האחרון בסדרה בה לא הצלחנו לנצח במפעל הזה. המטרה היא להתחזק ונמשיך לחפש שחקנים עד סגירת חלון ההעברות. יש המון בעיות במערך ההגנה ויש לנו שבוע לשנות ולתקן עד מחזור הפתיחה מול בני יהודה".


 

מי שאמור לשוב לסגל הקבוצה למשחק הוא המגן הימני וקפטן הקבוצה טום בן זקן, כשבקבוצה עושים מאמצים גם להחזיר בהדרגה את גדי קינדה המתאושש מניתוח ברצועות בברך. הבלם הצרפתי הנבחן בקבוצה רפאל דיארה זכה אתמול לשחק עשר דקות בלבד. מילבסקי הסביר שדיארה לא התאמן עד כה באופן רציף עם הקבוצה ולא שיחק בחודשים האחרונים. הכוונה היא להמשיך לבחון את הבלם ולקבל החלטה עליו בימים הקרובים. הבלם הבולגרי ויקטור גאנב יעזוב את הקבוצה כשגם המגן קרלו ברוצ'יץ' לא צפוי להמשיך.

גורם במועדון אמר באשר למצב הקבוצה: "במחזור הראשון בבית נגד בני יהודה עלינו להתחיל עם ניצחון ולא להמתין חודשים ארוכים כמו בעונה שעברה עד לניצחון הבית הראשון. לאחר מכן יש לנו שני משחקים לא פשוטים בחוץ נגד מכבי חיפה ובבית נגד הפועל באר שבע שיתנו תמונת מצב אמתית על מצבנו. אסור לנו להתקבע בתחתית כבר בפתיחת העונה".




בן זקן לצד מילבסקי. הקפטן צפוי לחזור לפתיחת הליגה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי