שחקן ספסל? בן שהר לא אמור לפתוח מול מכבי ת"א

ברק בכר, בן שהר
ברק בכר, בן שהר | אודי ציטיאט

עדן בן בסט וגיא מלמד צפויים לפתוח ב-11 של ברק בכר בקרב המסקרן מול מכבי תל אביב (ראשון ב-21:00), חתאם אל חמיד עשוי לשוב לסגל. האלופה קיימה ערב קריוקי, האוהדים מרוצים מכך שהיריבה הודחה מאירופה

(גודל טקסט)

מחר (ראשון) בסביבות השעה 23:00 יידעו בבאר שבע אם מכבי תל אביב באה להם בזמן. האלופה מחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה, והשגת שלוש נקודות נגד יריבתה המושבעת תוכיח שהמשבר מאחוריה. בניגוד ליריבתה שמלקקת את פצעי ההדחה הכואבת מאירופה, השקיעה האלופה מאמצים בשיפור האווירה הכללית.

הרבה פרצופים מחייכים נצפו בערב הקריוקי שהתקיים בשבוע שעבר, כשאפילו שחקנים שלא נספרים ברוטציה תרמו את חלקם לגיבוש החברתי. בפן המקצועי, מקווים בקבוצה שהבלם לואי טאהא יהיה כשיר לאחר שנעדר מהתיקו בקריית שמונה במחזור הפתיחה. הבלם חתאם אל חמיד שלא שיחק תקופה ארוכה בגלל פגיעה בשרירי הבטן משתתף באימונים ובסביבתו הקרובה הביעו אופטימיות לגבי סיכוייו לחזור לסגל. שמואל שיימן יפתח כמגן שמאלי, והוא כרגע המגן השמאלי הכשיר היחיד אצל האדומים. אורן ביטון סובל מקרע ברצועה ויעדר מספר חודשים, ואילו המגן ההונגרי מיחאי קורהוט, שנותח בברכו ומטייל בירדן עם מיגל ויטור, יזדקק לעוד כמה ימים כדי לחזור לכושר מלא.

ג'ון אוגו ש"פספס" את חלון ההעברות האירופי ימשיך בקבוצה לפחות עד ינואר, ויוביל את הקישור האחורי. מאור מליקסון וחן עזרא יחפשו את נקודת התורפה של מכבי, כשעל המקום הנותר בקישור יתמודדו דן איינבינדר, ומרואן קבהא. בחלק הקדמי גיא מלמד צפוי לפתוח לצדו של עדן בן בסט, כשמלך השערים בן שהר המאוכזב ממעמדו יפתח כנראה על הספסל. אפשרות נוספת: חנן ממן, כובש שער הניצחון מול מכבי במפגש שהתקיים בנתניה במסגרת הפלייאוף, יפתח על חשבונו של אחד החלוצים.


יפתח במקום אחד החלוצים? חנן ממן (אודי ציטיאט)

עוזר המאמן אליניב ברדה צפוי להשתחרר בתחילת השבוע מבית החולים סורוקה שם הוא מאושפז מיום שלישי. עם קבלת תוצאות הבדיקות שנערכו לו בימים האחרונים תיעשה הערכת מצב ויתקבלו החלטות בנוגע לתקופת ההחלמה הנחוצה לו. לא ברור אם צוות הקרדיולוגים שמטפל בעוזרו של ברק בכר יאשר לו לחזור לעבודתו במתכונתה הנוכחית, המחייבת אותו לבצע מאמצים פיסיים מסוימים.

האוהדים מלאי תוכניות כרימון. היה מי שהציע להגיע מחר לאצטדיון עם שקיות אשפה ולנקות את היציעים בסיום ההתמודדות, כפי שעשו אוהדי יפן וסנגל במונדיאל ברוסיה כשאספו את הפסולת שייצרו במהלך המשחקים. "יש לנו הזדמנות גדולה ליצור השפעה חיובית במעשה קטן שלנו", כתב אלירן אוחיון, בעל היוזמה, ברשתות החברתיות. "כל אחד מאיתנו יכול להיות הישראלי היפה. מה עושים? מגיעים עם שקית אשפה ובסיום המשחק אוספים את הלכלוך שנוצר סביבנו. זוהי ההזדמנות שלנו לקחת חלק במהפכה תרבותית". למי שישכח להביא שקית, אלירן מבטיח לצייד אותו באחת כזאת מחוץ לאצטדיון.

ארגון האולטראסאות' ניקה בינתיים את האבק מעל הדגלים ואביזרי העידוד. בהודעה לחברי הארגון נכתב בסוף השבוע: "אין ליגת אלופות, אין גם ליגה אירופית, אין גביע אלוף האלופים ואפילו לא גביע הטוטו. אין את כל מה שהתרגלנו אליו בשנים האחרונות. אז שימו הכול בצד, אנחנו אגרוף אחד. מי יכול עלינו. שוברים את העיר, כי הליגה היא הלחם והחמאה. ביום ראשון טרנר יהיה מוכן למלחמת עולם!".

מסתבר שההדחה של מכבי תל אביב מאירופה החזירה לכמה אוהדים את הצבע האדום לפנים. "קיוויתי שמכבי ישחקו 120 דקות ויפלו מהרגליים", אומר בנימה מתחשבת אלי עמר, מוותיקי היציע המערבי. "לא שכחנו שמכבי הרסו לנו את הרצף בטרנר, ועכשיו כשהם במצב שביר זה עיתוי טוב בשבילנו לסגור איתם את החשבון. הכי ישמח אותי אם בן שהר יחזור לענייני0 ויחגוג עליהם". עדי טוקר, מזקני העיר, אולי לא ישלח זר פרחים לשופט הפורטגלי שהתאכזר למכבי, אבל מרוצה מהתוצאה הסופית: "הם הפסידו 4 מיליון יורו, ואנחנו הרווחנו מהמכירה של קיארטנסון שתמיד עשה לנו צרות. אין בלבי שמחה לאיד, מצדי שמכבי 'תזכה' שוב במקום השני".


"הם הפסידו 4 מיליון יורו, ואנחנו הרווחנו מהמכירה של קיארטנסון" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי