רוטן על פרסום ההרכב: "זה לא מוזר". בחיפה תקפו את השופט

פרד רוטן
פרד רוטן | עדי אבישי

מאמן מכבי חיפה הסביר אחרי ההפסד 2:1 למכבי ת"א בגמר מדוע פרסם את ה-11 בצהריים: "אני נוהג כך שנים". ההבדל בין הקבוצות: "הם יכולים להביא שחקנים בינלאומיים ואנחנו לא". במועדון ביקרו בחריפות את לייבוביץ'

(גודל טקסט)
מכבי חיפה נוצחה הערב (רביעי) 2:1 בגמר גביע הטוטו ורשמה הפסד שני ברציפות. הירוקים, שנראו טוב ב-45 הדקות הראשונות, הפגינו חולשה במחצית השנייה לאחר כניסתם של דור מיכה ושאר הכוכבים של סגנית האלופה, וכמו במשחק הליגה בין הקבוצות במחזור הראשון, הם קרסו ונכנעו. עומר אצילי כבש ראשון (32), עוואד השווה זמנית (42) ואלירן עטר הכריע עם ביצוע מדהים חמש דקות לסיום.


במכבי חיפה ביקרו בחריפות את שופט המשחק גל לייבוביץ' על כך שלא שלף כרטיס צהוב שני לדן גלזר ולא שרק לפנדל שלטענתם בוצע על מיכיל קראמר גורם במועדון אמר לספורט1: "השופט פגע בנו, יצאנו מהמשחק הזה מקופחים. חבל שהשיפוט היה לטובת מכבי תל אביב". מאמן הירוקים פרד רוטן הודה בסיום: "זה אכזרי מאוד וכמובן שגם מאכזב. אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד, אבל זה הכדורגל ומכבי תל אביב זכתה בגביע".


ההופעה של שחקניו: "אני גאה בבחורים שלי. המשחק שלנו היה בסדר וזה טוב וחשוב עבור העתיד של מכבי חיפה. אני נהנה לעבוד עם השחקנים והיינו ראויים היום ליותר, אך היה חסר לנו מזל. הצלחנו לייצר חצאי מצבים. ההבדל בין הקבוצות הוא שמכבי תל אביב יכולה להביא שחקנים בינלאומיים ואנחנו לא".



על כך שבחר לפרסם את ההרכב בשעות הצהריים ואולי העניק למכבי תל אביב יתרון
: "זה נורמלי, אני עושה את זה תמיד. אולי זה מוזר עבורכם, אבל אני עושה את זה במשך הרבה שנים".


על משחק הליגה מול הפועל באר שבע ביום שני בסמי עופר: "יש לי ביטחון מלא בשחקנים ואנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה. נתכונן היטב כמו שהתכוננו גם למשחק היום".



ביום שני הוא פוגש את האקסית. גיא חיימוב מאוכזב בסיום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי