רועי גולדשטיין גבר על גיא שגיב וזכה באליפות ישראל

גיא שגיב אופניים
גיא שגיב אופניים | נועה ארנון

הרוכב עשה זאת בפעם השנייה ברציפות, בתום מירוץ לאורך 147 קילומטרים. המנצח גבר על חברו לקבוצת סייקלינג אקדמי, הישראלי הראשון שסיים את הג'ירו

(גודל טקסט)

רועי גולדשטיין זכה אחר הצהריים (שבת) בתואר אלוף ישראל באופני כביש, בתום מירוץ לאורך 147 קילומטרים. הרוכב עשה זאת בפעם השנייה ברציפות, בסיום דרמטי ביותר, הרבה בזכות עבודה משותפת עם אחיו עומר. הקרב הדרמטי והמרתק הוכרע רק במאה המטרים האחרונים. אלוף ישראל ורוכב סייקלינג אקדמי, הצליח להגן על התואר, כשגבר על חברו לקבוצה גיא שגיב, הישראלי הראשון שסיים את הג'ירו.

המרוץ הוכרע לא מעט בזכות "ברית האחים" הטבעית של רועי ואחיו הצעיר עומר גולדשטיין שניהלו טקטיקה משותפת כדי לבודד את שגיב ולהתיש אותו. "עומר ואני התקפנו אותו לא מעט פעמים בהקפה האחרונה כדי לבודד ולהתיש אותו. כשאחי עומר נשר בסוף, הרגשתי רע מאד פיסית. אני מאושר שניצחתי וכמובן מודה לאחי. אם הוא היה מנצח הייתי מאושר עבורו כמו שהוא מאושר עבורי". על שגיב אמר גולדשטיין: "אני מבין את האכזבה שלו. הוא רכב חזק מאד היום אבל ככה זה, זה טבעי שאחים יעבדו ביחד כדי לבודד מתחרה במרוץ".

כל חברי סייקלינג אקדמי ניהלו מרוץ אגרסיבי ברמה גבוהה ומימשו את ההבטחה שכל אחד מהם ינסה לזכות בתואר – ללא טקטיקה קבוצתית. בסופו של דבר רוכבי אקדמי באמת השתלטו על פודיום האליפות כשרועי גולדשטיין, גיא שגיב ועומר גולדשטיין מסיימים כאמור בשלושת המקומות הראשונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי