טור דה פראנס: דילן גרונווגן ניצח גם בקטע השמיני

גרונווגן
גרונווגן | האתר הרשמי

המנצח הפך להולנדי השלישי בהיסטוריה של הטור שזוכה בשני קטעים רצופים. אנדרה גרייפל הגיע במקום השני, ופרננדו גאביריה סיים שלישי. גרג ואן אברמט, ממשיך ללבוש את החולצה הצהובה

(גודל טקסט)

דילן גרונווגן, עם פיניש נפלא ואיכותי, ניצח היום (שבת) בקטע השמיני של הטור דה פראנס, אחרי שעשה זאת גם אתמול, בקטע השביעי. ההולנדי גמא את 181 הקילומטרים בין דרה לאמיין בזמן של 4 שעות, 23 דקות ו-36 שניות.

הבלגי גרג ואן אברמט, ממשיך להוביל בצמרת הדירוג הכללי וללבוש את החולצה הצהובה. אנדרה גרייפל הגיע היום במקום השני, ופרננדו גאביריה סיים שלישי.

גרונווגן הפך להולנדי השלישי בהיסטוריה של הטור שזוכה בשני קטעים רצופים לאחר שאתמול ניצח בשארטר. מחר מצפה לרוכבים קטע מישורי אך קשה יותר בין אראס לרובה בצפון צרפת, לאורך של 154 ק"מ.

בן הרמאנס מסייקלינג אקדמי זכה בטור של אוסטריה 
הרוכב הבלגי בן הרמאנס, העניק היום (שבת) לקבוצתו הישראלית סייקלינג אקדמי את ניצחונה היוקרתי ביותר העונה, כשזכה בטור של אוסטריה, שכלל שמונה קטעים וציין 70 שנה להיווסדו.


רוכבי סייקלינג אקדמי. הישג גדול (דני מרון)

הרמאנס, שאיכזב בג'ירו האיטלקי, ניצח בקטע השלישי בקיצביל ושמר על החולצה האדומה, של מוביל המירוץ, לאורך כל חמשת הקטעים ההרריים הנותרים עד לסיום. הוא הקדים את הרמן פרנשטיינר האוסטרי ב-18 שניות ואת דאריו קטאלדו האיטלקי ב-44 שניות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי