ארה"ב מוכנה: מייוות'ר נגד מקרגור בקרב המאה

פלויד מיוות'ר
פלויד מיוות'ר | Gettyimages

בין שבת לראשון ב-04:00, בשידור ישיר בספורט1, קרב הענקים. רם גלבוע מעין אותנו

(גודל טקסט)
 האירוע הגדול והיקר בהיסטוריה, "קרב המאה" באגרוף בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור, ייערך בלילה שבין שבת לראשון החל מ-04:00 לפנות בוקר ויועבר בספורט1.


מדובר באירוע היקר בהיסטוריה של העיר לאס וגאס ושל האגרוף בכלל, כאשר עלות כרטיס לאולם מגיעה עד 10 אלפים דולר וברשת ואצל הספסרים המחירים מזנקים עד ל-155 אלף דולר.




בניגוד לחובבי האגרוף בארה"ב שייאלצו להיפרד מ-100 דולר כדי לצפות בקרב שיהיה זמין רק בשיטת "שלם וצפה", כמו גם במדינות רבות אחרות בעולם, מנויי צ'רלטון יוכלו לצפות באירוע ללא כל תשלום נוסף.


רם גלבוע, פרשן האגרוף של ספורט1 שילווה את הקרב, התראיין היום (חמישי) ברדיו ללא הפסקה אצל ענת דוידוב וחגי גולן לקראת הקרב הענק בלאס וגאס בלילה, שיועבר כאמור בשידור חי בספורט1.


"עם כל הכבוד למשחקי כדורגל, מדובר כאן בשואו ענק ומרגש. אין לזה תקדים בכל ענף ספורט. בניגוד לכדורגלנים שמשחקים פעם – פעמיים בשבוע, מתאגרף מתמודד אולי שלוש פעמים בשנה".


גלבוע סיפר כי הכנסות המתמודדים יקבעו לפי מספר הצופים בקרב ועל פי ההכנסות מהם. על פי הצפי, כל אמריקאי חמישי יצפה בקרב שיועבר בנוסף לכך בשידור ישיר ל-200 מדינות. "מייוותר צפוי להרוויח בין 200-400 מיליון דולר, בעוד מקגרגור ישלשל לכיסו סכום שנע בין 50-150 מיליון דולר", בלא כל קשר לתוצאות הקרב. אגב, השידור בספורט1 יחל בארבע לפנות בוקר אבל הקרב המרכזי צפוי להיערך בסביבות השעה חמש וחצי.


מקרגור הוא אלוף ה-UFC  במשקל קל באומנוית לחימה משולבות. מיוות'ר הוא השליט הבלתי מעורער של האגרוף העולמי מזה לפחות 20 שנה. הוא הרוויח עד כה בקריירה שלו עד שפרש לפני כשנתיים כחצי מיליארד דולר, מזה כ-200 מיליון דולר מהקרב נגד מני פקיאו, לפני פרישתו. רוב הכנסותיו הן נגזרת של ההכנסות משיטת השלם וצפה בארצות הברית.

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי