סקי מים: חמש מדליות לישראל באליפות אירופה לנוער בפולין

יהלי גולדנברג. מעוז טל
יהלי גולדנברג. מעוז טל | יח"צ

האחים, רועי ויובל אשר, זכו במדליות הזהב בקטגוריית סלאלום. יובל אשר, קטף גם את מדליית הכסף בקטגוריית הקפיצות וגם את מדליית הארד בקטגוריית הסיכום הכללי. יהלי גולדנברג זכה בארד בקטגוריית הקפיצות

(גודל טקסט)

אליפות אירופה לנוער בסקי מים, אשר הסתיימה היום (שני) בפולין בהשתתפות מעל ל- 70 גולשים מובילים מ-15 מדינות שונות, זכתה המשלחת הישראלית בחמש מדליות.

יובל אשר (16) מחולון, קטף שלוש מדליות – מדליית זהב בקטגוריית הסלאלום, כסף בקטגוריית הקפיצות וארד בקטגוריית הסיכום הכללי. בדרך גבר על גולשים מבלארוס ואוקראינה. אחיו של יובל, רועי אשר (17) שזכה שנה שעברה במדליית הזהב באליפות, זכה גם השנה במדליית הזהב בקטגוריית הסלאלום. יהלי גולדנברג (17) מכפר סבא, זכה במדליית הארד בקטגוריית הקפיצות.

את שלושת הגולשים מאמן מושיקו צדקה. רועי אשר ויהלי גולדנברג, ייצגו את ישראל באליפות אירופה לבוגרים שתערך בסוף השבוע הקרוב בפולין. ענף סקי המים פועל בישראל במסגרת התאחדות "אילת" שמסייעת לספורטאים במלגות, ציוד, מימון טיסות לתחרויות ועוד.

יובל (מימין) ורועי אשר. שולטים בסקי האירופי (מעוז טל)
יובל (מימין) ורועי אשר. שולטים בסקי האירופי (מעוז טל)

מעוז טל, מנכ"ל עמותת סקי המים בישראל: "מדובר בגאווה ישראלית. הגולשים הישראלים מצליחים להאפיל אל הצמרת פעם אחר פעם. מאוד מרגש לשמוע את התקווה פעמיים בפולין. הייתה התעלות של כל הנבחרת בראשות המאמן מושיקו צדקה שמגיע לו קרדיט גדול על כל ארבע השנים האחרונות ואנחנו מקווים להצלחות נוספות עם נבחרת הבוגרים באליפות אירופה כאן בסוף השבוע."

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים: " כבר היום נחשבת ישראל למעצמה בענף סקי המים. אנו זוכים לראות את פירות ההשקעה בדור הצעיר של הגולשים. מדובר באחד מהענפים ההישגיים ביותר בישראל והנבחרת הישראלית היא ההוכחה שההשקעה והתמיכה בספורטאים משתלמת."  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי