תואר ראשון: מכבי ראשון לציון זכתה בגביע ווינר

יואב נאמן והגביע
יואב נאמן והגביע | צילום: איגוד הכדוריד

קבוצתו של סער פרנקל ניצחה במשחק הגמר 22:26 את הפועל אשדוד

(גודל טקסט)
 מכבי ראשל"צ היא מחזיקת גביע ווינר שופטים, עונה שנייה ברציפות. האלופה פותחת עונה עם תואר ראשון, במפעל ההכנה, אחרי שגברה 22:26 (13:13) על הפועל אשדוד שהייתה מארחת משחק הגמר.


מכבי ראשל"צ הופיעה בהרכב חסר (לואיספה הספרדי, יוני רוזנטל, ולדי קופמן ובר מסורי הפצועים נעדרו). מנגד באשדוד, צמד המקשרים הזרים גרגורייב וסרנץ היוו אכזבה בתפוקה ההתקפית שלהם כשכבשו שער בודד כ"א.




שערים של איבן קראצ'יץ', רם טורקניץ, עמית סטלמן הובילו את מכבי ראשל"צ ליתרון 4:7 בדקה ה-10. עומרי קושמרו צימק ל-7:5, סשה צ'ודונובסקי קבע מהפך – 7:8. לאשדוד הייתה אפשרות לרדת להפסקה ביתרון, אבל ראדיוויה ריסטנוביץ' עצר את זריקת הפנדל של סרנץ – 13:13. אדיר כהן כבש את הראשון בפתיחת המחצית השנייה, אבל יואב נאמן הגיב בצמד שערים משלו – 14:15 לצהובים. טל גרא ביסס את היתרון של מכבי ראשל"צ – 14:17. אלדר שיקלושי מנע התקרבות של המארחים, ובצד השני טורקניץ הבקיע את שערו החמישי ומתן גולץ הוסיף את הראשון שלו – 16:19.


הצהובים כבר ברחו ליתרון של 5 שערים. אדיר כהן צימק, אבל קראצ'יץ' קבע 18:22. צייטלר הבקיע צמד שערים וצימק את הפיגור ל-3 שערים (23:20). גרגורייב הבקיע את השער הראשון שלו 5 דקות לסיום, ואשדוד הלכה והתקרבה – 23:21. סער פרנקל לקח פסק זמן. צמד הצלות של שיקלושי מנעו מאשדוד לצמק לכדי שער, ומתן גולץ הבקיע מהפינה וקירב את מכבי ראשל"צ לזכייה שנייה ברציפות במפעל. שי הרשקוביץ בצמד שערים חתם את הניצחון – 22:26.



נאבקים על התואר הראשון העונה (משה דהן, הפועל אשדוד) 


את גביע ווינר-שופטים העניק יצחק ברנדווין, מי שהיה שופט בינלאומי במשך קרוב ל-3 עשורים. הוא עשה זאת יחד עם יו"ר איגוד השופטים דן בלדר, ויחד עם יו"ר איגוד הכדוריד טל לביא ויו"ר מכבי ראשל"צ ומ"מ יו"ר האיגוד, ראול סרוגו.


כבשו למכבי ראשל"צ: טורקניץ 7, קראצ'יץ' והרשקוביץ 4 כ"א, גולץ ונאמן 3 כ"א, עומר גרא 2, טל גרא, סטלמן ופרידמן 1 כ"א. כבשו לאשדוד: אדיר כהן 5, שלומי צייטלר ועמרי קושמרו 4 כ"א, דדי פרץ 3, סשה צ'ודנובסקי 2, יוסי ביטרמן, ישראל ביטרמן, גרגורייב וסרנץ שער כ"א. שפטו לאונרד ינקו ודודי לוין.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי