רמה"ש ניצחה בחוץ את הפועל ראשל"צ 30:31

הפועל ראשל"צ
הפועל ראשל"צ | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

ליגת העל בכדוריד יצאה לדרך עם דרמות. מכבי ת"א גברה על בני הרצליה 27:28

(גודל טקסט)
עונת המשחקים בליגת העל בכדוריד נפתחה הערב (שני), וכבר במחזור הראשון נרשמו משחקים דרמטיים: א.ס רמה"ש ניצחה בחוץ את הפועל ראשל"צ 30:31, משער ניצחון של בן ליברטי בפנדל, 5 שניות לסיום. מחזיקת גביע המדינה מכבי ת"א ניצחה על חודו של שער, 27:28 את הרצליה, לאחר שהייתה כבר בפיגור של 5 שערים.


האלופה מכבי ראשל"צ ניצחה בחולון 33:37. הפועל אשדוד לא התקשתה בקרית אונו – 17:28. א.כ נס ציונה גברה בביתה על הפועל ר"ג 22:26, ועירוני רחובות גברה על קריית מוצקין 25:32.




הפועל ראשל"צ – א.ס רמת השרון 31:30
המשחק המרכזי של מחזור התנהל כמיטב המסורת של המפגשים בין השתיים בשנים האחרונות. ראשל"צ הוליכה לאורך דקות רבות, אבל יכולת נהדרת של השוער ניב פישלוביץ החזירה את רמה"ש למשחק. שערים של יובל גררה, אבישי סמולר, דניאל שקלים ואילייה מוסיינקו הובילו למהפך והפועל הוליכה 22:25. שערים של אלכס סיצ'נקו ושער של יובל כץ צימקו ל-26:25, עמית גל השווה. שקלים החזיר את היתרון להפועל, ניבו לוי השווה ל-27:27. המשך הדרמה כלל שערים של סמולר (העשירי שלו) ושל עמית גל. ערן צרפתי ניצל אסיסט נוסף של סמולר, וקבע 28:29 שתי דקות לסיום, ניבו לוי השווה מיד, בשער מרהיב.


שקלים מצא בהתקפה הבאה את הקורה, והפיבוט הסרבי דושאן אנדרביץ' העלה את רמה"ש ל-29:30 ממסירה של דן נתן. ערן צרפתי השווה 5 שניות לסיום, אבל שקלים מנע חידוש משחק, ספג כרטיס אדום ורמה"ש זכתה בפנדל. בן ליברטי הבקיע ורמה"ש ניצחה 30:31.


מכבי ת"א – בני הרצליה 27:28
מחזיקת גביע המדינה, שביצעה מהפך בסגל שלה, כבר פגשה את הרצליה במסגרת גביע ווינר-שופטים, במשחק שבו הפסידה. הערב, הרצליה, עם יוסי אפו שהגיע בקיץ ממכבי ת"א, כבר הוליכה 11:15 במחצית הראשונה. בחצי השני, הצהובים של ניקולה מקסימוביץ' ביצעו מהפך וזכו בניצחון ליגה ראשון העונה.



איבן קרצ'יץ' מראשל"צ בדרך לשער (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ) 


מ.כ. חולון – מכבי ראשל"צ 37:33
הפתעת העונה שעברה, (חולון סיימה במקום ה-6), אירחה את האלופה, במשחק שהנתון המשמעותי בו היה כמות הבקעת השערים (59 שערים הובקעו ב-40 הדקות הראשונות).


הפועל קריית אונו – הפועל אשדוד 28:17
העולה החדשה כבר אירחה את אשדוד בגביע ווינר-שופטים, במשחק שהיה חד-צדדי לטובת האורחים. גם הפעם הרבה לא השתנה, והאדום-דרום עם ניצחון ליגה ראשון. בקבוצתו של אולג בוטנקו הצטיין השוער טומיסלב סטויקוביץ עם 13 עצירות.


עירוני רחובות – מכבי קריית מוצקין 25:32
רחובות, שואפת לשוב לצמרת. הערב היא פגשה את קריית מוצקין, שנשרה בעונה שעברה לליגה השנייה אבל נשארה לבסוף בעקבות ההודעה של אס"א ת"א על ירידתה לליגה השנייה. מוצקין הוליכה במחצית הראשונה, אבל החצי השני היה שייך למקומיים.



נס ציונה מול רמת גן (ארד ירושלמי) 


א.כ נס ציונה – הפועל ר"ג 22:26
הטייגרים עברו בקיץ שינוי, כשרן קנון שב לקדנציה נוספת בכתום והחליף את אסף לוי שסיים קדנציה של למעלה מ-5 שנים כמאמן הקבוצה. מנגד, ר"ג, עם שחקנים כמו זנגה ג'ורג'ביץ', אריאל רוזנטל ואלעד קפון וללא איציק חליפי שלקח פסק זמן מהכדוריד ויצא לחופשה, הגיעו למשחק עם תקוות גדולות. מילוש בואישיץ בלט בנס ציונה עם 11 שערים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי