שיא שערים במחזור השני בליגת ווינר בכדוריד

הפועל אשדוד נגד מ.כ. חולון. משה דהן
הפועל אשדוד נגד מ.כ. חולון. משה דהן | אתר רשמי

77 שערים הובקעו במשחק בין הפועל ר"ג לבני הרצליה (41:36), חולון הפכה את התוצאה על אשדוד. רמה"ש ניצחה את רחובות, קרית מוצקין-מכבי ת"א (35:28), נס ציונה-קרית אונו (26:28). מחר (שלישי) הדרבי של ראשל"צ

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת ווינר בכדוריד נערך הערב (שני) והתקיימו בו חמישה משחקים, שגם סיפקו תוצאות מעניינות: א.ס. רמת השרון שוב ניצחה על חודו של שער הפעם את עירוני רחובות 22:23. ההפתעה של המחזור הגיעה מחולון כש מ.כ. חולון גם היא ניצחה על חודו של שער את הפועל אשדוד בחוץ 26:25 עם ריצת 3:9 בדקות הסיום. מחזיקת גביע המדינה מכבי תל אביב הרשימה בקרית מוצקין עם ניצחון חוץ 28:35. א.כ נס ציונה גם היא עם ניצחון שני – 26:28 על הפועל קרית אונו. בני הרצליה ניצחה בחוץ את הפועל רמת גן 36:41, ושברה את שיא הכיבושים.

הדרבי של ראשון לציון, בין מכבי לבין הפועל ייערך מחר (20:30, 'בית מכבי'), ויחתום את המחזור השני בליגת ווינר.

הפועל אשדוד – מ.כ. חולון 26:25 (12:13)
אשדוד כבר הוליכה ביתרון של חמישה שערים, 17:22 בדקה 47. עומרי מימון הכניס לשער את אורון ברגיל , וחולון עשתה עד לסיום ריצה של 3:9 עם שערים של עדן ג'ינג'י, פיליפ קאלו וניסים פלח, והשיגה ניצחון בכורה. עומרי קושמרו ואדיר כהן כבשו שישה שערים כל אחד לאשדוד.

א.ס. רמה"ש – עירוני רחובות 22:23 (11:11)
במחזור הפתיחה רמה"ש נזקקה לפנדל בשניות הסיום ולשער של בן ליברטי כדי להכריע את ההתמודדות מול הפועל ראשל"צ (30:31). הפתיחה הערב הייתה של רחובות שהוליכה 5:9 בדקה ה-19, בזכות יכולת טובה של ירמי סידי ושל מילאן קוסאנוביץ', ששיחק בעונה שעברה במדי רמה"ש במסגרת גביע אירופה. גיא קורדובה הבקיע שלושה שערים והחזיר את רמה"ש למשחק. עמית גל כבש בדקות הסיום את שער הניצחון. קורדובה היה המבקיע המצטיין בשורות רמה"ש עם שישה שערים. ניב פישלוביץ סיפק 11 עצירות – ב-45%. יואב למברוזו מרחובות הורחק במחצית השנייה.

הפועל ר"ג – בני הרצליה 41:36 (23:19)
במחזור הפתיחה נרשם שיא של 70 שערים שהובקעו במפגש בין מ.כ. חולון למכבי ראשל"צ. הערב, נקבע כבר שיא חדש – 77 שערים, כאשר כבר במחצית הראשונה נכבשו 42, במשחק נטול הגנות, שבו בלט ולדימיר דמיטרביץ' מהרצליה עם תשעה שערים (ו-13 בסה"כ). כובשים נוספים בהרצליה – ולדיצה סטויאנוביץ' 10 שערים וטל הרשקוביץ שבעה שערים. הרצליה חסרה את יוסי אפו, דן מירקוס ואובראד ראדולוביץ', ובסיום ניצחון בכורה להרצליה. ר"ג כבר עם הפסד שני.

הפועל אשדוד נגד מ.כ. חולון (משה דהן, הפועל אשדוד)
הפועל אשדוד נגד מ.כ. חולון (משה דהן, הפועל אשדוד)

מכבי קרית מוצקין – מכבי קסטרו ת"א 35:28 (14:11)
המשחק נפתח באיחור של כעשר דקות, בעקבות עומסי תנועה כבדים בצפון, מה שלא הקשה על מחזיקת הגביע שהוליכה 7:12 אחרי 18 דקות, שבהם בלט הבוסני אנס בסיץ'. מוצקין, שבשורותיה ערך הסרבי מילאן פיליץ' הופעת בכורה, לא הצליחה להפוך בהמשך את התוצאה. בעשר הדקות האחרונות מכבי ת"א ברחה והגדילה את היתרון, כאשר אלירן מצקי היה נפלא וכבש במחצית השנייה במספרים כפולים. בסיום, ניקולה מקסימוביץ' ומכבי ת"א גוברים על נלה מאטיץ' ומוצקין, במפגש בין צמד המאמנים שהובילו את מכבי ת"א לזכייה באליפות לפני שנתיים. הצהובים עם ניצחון ליגה שני, מוצקין עם הפסד שני.

א.כ נס ציונה – הפועל קרית אונו 26:28 (10:15)
ה"טייגרים" עם ניצחון ליגה שני, לעומת הפסד שני לקרית אונו. נס ציונה כבר הוליכה ביתרון של חמישה שערים, אבל קרית אונו צימקה. עצירות של ווקו בורילוביץ', לצד שערים של וליקו מילושביץ', פריד ובואישיץ' חתמו את הסיפור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי