בתום דרמה: 23:23 בדרבי הראשון של העונה בראשל"צ

כדוריד
כדוריד | .

הפועל הגיעה בהרכב חסר, מכבי היתה פייבוריטית והדרבי החם סיפק מאבק נהדר בעיר היין שהסתיים בשוויון. האלופה תתכונן למפגש עם שאמברי באירופה

(גודל טקסט)

הדרבי של ראשון לציון חתם הערב (שלישי) את המחזור השני בליגת העל בכדוריד וסיפק דרמה עם 23:23. אחרי  שהפועל ראשל"צ כבר הוליכה 10:15, והאלופה מכבי ראשל"צ ידעה לחזור עד לשיוויון בשתי הדקות האחרונות משער של הקפטן יואב נאמן.

החבורה של עידן מימון לא נכנעה גם בהרכב חסר והמשחק סיפק כמו בדרבי אופייני לא מעט עניין כשהמאבק התחמם לא מעט. במחצית השנייה הורחקו רם טורקניץ ממכבי (בכרטיס כחול – הרחקה ממשחק נוסף ו-ועדת משמעת), ובהרחקות לשתי דקות – איבן קראצ'יץ' ועוז חממי. אבישי סמולר, הקפטן של הפועל, נפצע במהלך המחצית השנייה.

עומר גרא בלט אצל האלופה עם שישה שערים, איבן קראציץ הוסיף חמישה. אבישי סמולר כבש שישה שערים עבור האדומים כשמיסלב ננדיץ' ויובל גררה הוסיפו 5 כל אחד.

מאמן הפועל, עידן מימון אמר בסיום: "אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלי. גאה בהם. איבדנו בשבוע שעבר נקודות שלא היינו צריכים לאבד. הקבוצה שלנו תלך ותשתפר. אנחנו נשלים את הסגל, ואני פשוט גאה. אמוציות היו בשני הצדדים. היו פה כמה החלטות. אני צריך לראות את המשחק, אבל זה לא משנה. שיחקנו עם הלב, ועם הנשמה, ויש תוצאות. אני בהחלט מרוצה. אף אחד לא נתן לנו סיכוי לפני המשחק, והתמודדנו מול מכבי ראשל"צ בהרכב מלא. בהחלט יש לנו עם מה לעבוד".

מאמן מכבי, סער פרנקל ציין: "בגדול, לא הגיע לנו לנצח. רצינו לשחק יותר טוב. אם חפרנו לעצמנו בור כזה במחצית הראשונה, טוב שסיימנו בתיקו. יש הבדל גדול בין המחציות. המפגש ביום ראשון מול שאמברי מצרפת זה אופרה אחרת. נעשה את הסוויץ', ונתקן דברים עד ליום ראשון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי