דרבי השרון: רמה"ש ניצחה 36:41 את בני הרצליה

הפועל ראשל"צ
הפועל ראשל"צ | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

מחזור רביעי: אשדוד גברה על רחובות 29:32, הפועל ראשל"צ ניצחה בנס ציונה 23:30

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי). בדרבי השרון, א.ס  רמה"ש נחלצה מפיגור של 5 שערים מול בני הרצליה, וניצחה ביתרון של 5 שערים בסיום – 36:41. הפועל ראשל"צ השיגה ניצחון שני ברציפות, בנס ציונה, 23:30, בהופעת בכורה מצוינת של הקרואטי יוסיפ שאנדרק שכבש 6 שערים.


הפועל אשדוד השיגה ניצחון ביתי ראשון העונה, במשחק מול עירוני רחובות – 29:32. בחלק התחתון, מכבי קריית מוצקין והפועל קריית אונו בצרות, עם הפסד רביעי ברציפות לכל אחת. מוצקין נוצחה 33:24 מול הפועל ר"ג. קריית אונו, גם לאחר שלושה משחקי בית, לא מצליחה להשיג ניצחון. לעומתה, מ.כ חולון עם ניצחון שלישי ברציפות – 24:27.




את המחזור ישלים המפגש המסקרן בין האלופה מכבי ראשל"צ לבין מוליכת הליגה המושלמת וסגנית האלופה, מכבי ת"א, שנדחה ל-13 בנובמבר עקב משחק הגומלין של ראשל"צ מחר בצרפת מול שאמברי במסגרת גביע אירופה.


הפועל אשדוד – עירוני רחובות 29:32

החניכים של אולג בוטנקו השיגו ניצחון בית ראשון העונה אחרי שני הפסדים בפתיחת העונה. מנגד, רחובות ספגה הפסד שני, והיא עם ניצחון בודד.


ירמי סידי עם 11 שערים היה המבקיע הבולט ברחובות, כאשר את מבקיעי אשדוד הוביל גרגורייב עם 7 שערים.



אשדוד מול רחובות (משה דהן) 


א.ס רמה"ש – בני הרצליה 36:41
רמה"ש במאזן 1:3 ניצחונות/הפסדים. בני הרצליה עם 2:2. זה היה משחק ללא הגנות, שבסקור הסופי שלו משווה את כמות השערים הגבוהה ביותר שהובקעה במשחק העונה (ב-36:41 של הרצליה במחזור השני על הפועל ר"ג).

ברמה"ש בלטו ניבו לוי וגיא קורדובה (שניהם כבשו 8 שערים מ-11 ניסיונות. עמית גל הוסיף 6 ומילאן פאבלוביץ' 5. הפיבוט דושאן אנדרייביץ' הורחק באדום, לאחר 3 פעמים שספג הרחקות לשתי דקות). ולדיצה סטויאנוביץ' עם 10 שערים וטל הרשקוביץ עם 9 היו המבקיעים הבולטים בשורות הרצליה.

א.כ נס ציונה – הפועל ראשל"צ 30:23 
נס ציונה עם הפסד שני רצוף (היא במאזן 2:2). הפועל ראשל"צ השיגה ניצחון שני רצוף וכל זאת באווירה נהדרת ולעיני אולם מלא באוהדים ב'צימרמן'. ברק פריד ושחר לוין היו המבקיעים הבולטים בנס ציונה עם 8 שערים. בראשל"צ ששיחקה ללא אבישי סמולר, יותם טל ועוז חממי, הצטיין דניאל שקלים עם 8 שערים, לצד יכולת טובה שהציגו הצעירים סלס (5 שערים) ורותם בר (3 שערים). 


הפועל ר"ג – מכבי קריית מוצקין 24:33
ר"ג השיגה ניצחון שני ברציפות (מאזן 2:2), מוצקין כבר עם הפסד רביעי.


 הפועל קריית אונו – מ.כ חולון 27:24 
חולון עם פתיחת עונה נהדרת השיגה ניצחון שלישי ברציפות, העולה החדשה עם הפסד רביעי, לאחר שלושה משחקי בית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי