נבחרת הנוער של ישראל גברה על מקבילתה מקבוצת הפאר קיל

גיל פומרנץ במדי נבחרת ישראל
גיל פומרנץ במדי נבחרת ישראל | צילום: איגוד הכדוריד

החבורה בכחול-לבן רשמה 23:32 יוקרתי על פרחי הקבוצה הגרמנית המפורסמת, הרבה בזכות יכולת פנומנלית של אמיר זייפרט שכבש תשעה שערים. הנבחרת הבוגרת סיימה בשוויון 25 עם אוקראינה

(גודל טקסט)

נבחרות ישראל ואוקראינה בכדוריד סיימו הערב בשיוויון 25:25 (10:12), את משחק האימון הראשון מבין שלושה שמתקיימים בארץ לאורך סוף השבוע. המשחק שנערך בקרית אונו, הסתיים בשער שיוויון דרמטי של גיל פומרנץ (בפנדל), בשניית הסיום, זאת לאחר שהאוקראינים כבשו שמונה שניות לפני כן.

היה זה המשחק הראשון בקדנציה של המאמן הלאומי, המקדוני זבונקו שנדבוסקי, ועוזריו עידן מימון ובני אינגל. מחר (שישי ב-15:00) הנבחרת תשחק באולם מקיף ט' באשדוד את משחק האימון השני מול האוקראינים. בשבת (18:30) ייערך המשחק השלישי בהדר יוסף בת"א.

נבחרת ישראל פתחה טוב את המשחק, כשבדקות הראשונות בלט יובל גררה שנפצע בשפה ופונה לטיפול. בהמשך, האוקראינים השתלטו על המשחק ועלו ליתרון של שלושה שערים. בפתיחת המחצית השנייה הם איימו לברוח ליתרון גדול יותר, אבל עצירות טובות של דן טפר, ושערים של ניבו לוי ו-ולדי קופמן קבעו שיוויון 17:17 (45'). עד לסיום כאמור התנהל משחק צמוד.

גיל פומרנץ
גיל פומרנץ נגד האוקראינים (איגוד הכדוריד)

כבשו לנבחרת – ניבו לוי חמישה שערים (כולם בחצי השני) דניאל שקלים ויובל כץ שלושה כל אחד, ולדי קופמן, רם טורקניץ, עמית גל ויובל גררה שניים כל אחד, עמית סטלמן, עומר גרא, עומרי קושמרו, רותם סגל, עומר דבדה וגיל פומרנץ אחד כל אחד. בשער הנבחרת חלקו דקות אלדר שיקלושי ודן טפר. באוקראינה בלט אנדרי אקימנקו עם שישה שערים ורומן צ'יצא'יקלו עם חמישה.

במקביל נבחרת הנוער השיגה ניצחון יוקרתי הערב במשחק אימון מול קבוצת הנוער של קיל הגרמנית 23:32 (10:16). מדובר במשחק האימון השלישי של נבחרת הנוער בשלושת הימים האחרונים (בקודמים נוצחה מול קבוצות הנוער של המבורג ופלנסבורג, במסגרת מסע משחקים בצפון גרמניה). המבקיע הבולט בשורות הנבחרת (שנתון 99') היה אמיר זייפרט שכבש 9 שערים. נבחרת הנוער הנוספת, בהדרכתם של אולג בוטנקו ואסף לוי החלה הערב את מחנה אימונים ומשחקים בסלובקיה, עם ניצחון על הנבחרת המקומית המקבילה 25:31. נבחרת הנוער אשר תשחק בקיץ באליפות אירופה דרג א' – מקיימת שלושה משחקי אימון מול נבחרת הנוער הסלובקית. הרבו לכבוש לנבחרת – יואב לומברוזו 9, איתי טורקניץ 5, דניאל מוסינדי 4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי