אחרי 21:23 בנס ציונה, מכבי תל אביב נותרה מושלמת

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | צילום: איגוד הכדוריד

הצהובים בראש הטבלה עם חמישה ניצחונות ומשחק חסר. השנייה, הפועל ראשל"צ, ניצחה בחולון 25:32

(גודל טקסט)

המחזור ה-6 בליגת העל בכדוריד התקיים היום (שישי). הוא נפתח בדרמה נהדרת באשדוד, כאשר יוסי אפו מבני הרצליה מחק פיגור של שלושה שערים והשווה בשניות הסיום – 27:27.

הוא נמשך בניצחונות חוץ של קבוצות הצמרת – המוליכה מכבי ת"א שמרה על מאזן מושלם אחרי ה-21:23 בנס ציונה, הפועל ראשל"צ עלתה למקום השני אחרי ניצחון בחולון 25:32 וא.ס רמה"ש גברה על הפועל ר"ג 25:33.

האלופה מכבי ראשל"צ חזרה למסלול הניצחונות עם 28:34 על מכבי קריית מוצקין, רגע לפני שהיא פוגשת את מכבי ת"א למשחק השלמה מסקרן ביום שני. הפועל קריית אונו רשמה הפסד שישי, 27:22 מול עירוני רחובות שמתקדמת לעבר מרכז הטבלה.


מ.כ. חולון – הפועל ראשל"צ 32:25

המשחק המרכזי הפגיש את השנייה והשלישית ערב המחזור, בדרבי האחים-מאמנים לבית מימון. בסיומו -חולון נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ולאחר שספגה מעל 30 שערים מאז מחזור הפתיחה במפגש מול האלופה מכבי ראשל"צ. מנגד, הפועל ראשל"צ עם ניצחון רביעי ברציפות, עלתה למקום השני.

א.כ נס ציונה – מכבי ת"א 23:21
מחזיקת גביע המדינה מכבי ת"א, ממשיכה לשמור על מאזן מושלם, שעלה היום לחמישה ניצחונות במשחק החוץ בנס ציונה, רגע לפני משחק ההשלמה ביום שני ב'בית מכבי' מול האלופה מכבי ראשל"צ.


הפועל ראשל"צ בדרך לניצחון בחולון (גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ) 

הפועל ר"ג – א.ס רמה"ש 33:25
רמה"ש התאוששה מההפסד במוצקין, והעלתה את מאזנה בצמרת ל-2:4. ר"ג מנגד מחזיקה במאזן הפוך (4:2).

הפועל אשדוד – בני הרצליה 27:27
אשדוד (5 נק') שמטה ניצחון, אחרי שכבר הוליכה 24:27 בדקות הסיום. יוסי אפו היה זה שהעניק נקודה לבני הרצליה (7 נק').


מכבי ראשל"צ – מכבי קריית מוצקין 28:34
האלופה התאוששה מההפסד בשבוע שעבר בהרצליה, רגע לפני שתארח ביום שני את סגניתה, מכבי ת"א למשחק השלמה. רם טורקניץ יוכל לשחק בו לאחר שריצה היום עונש הרחקה.

הפועל קריית אונו – עירוני רחובות 27:22
העולה החדשה מקרית אונו ממשיכה להתבוסס במקום האחרון, עם שישה הפסדים. מנגד, עירוני רחובות מתקדמת לעבר מרכז הטבלה, כשהיא משיגה את הנקודה השישית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי