הפועל ראשל"צ עלתה זמנית לפסגת הטבלה

יוסיפ שאנדרק
יוסיפ שאנדרק | גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד

השחקנים מעיר היין ניצחו 20:21 את הפועל ר"ג ובשבת יצורף המקשר הבוסני בוסקוביץ'. בסופ"ש: רמת השרון (גברים) ומכבי ארזים (נשים) ינסו לעלות שלב בגביע האתגר

(גודל טקסט)

הפועל ראשל"צ ניצחה הערב (רביעי) את הפועל ר"ג 20:21, במסגרת המחזור ה-7 בליגת ווינר. הניצחון הדחוק העלה את המארחת (זמנית) למקום הראשון (11 נקודות). מכבי תל אביב תוכל לחזור לפסגה אם תנצח ביום שני הקרוב את סוגרת הטבלה קרית אונו.

ר"ג נמצאת בחלק התחתון עם 4 נקודות (כמו נס ציונה, כשמתחתיהן מכבי קרית מוצקין עם שתי נקודות וקרית אונו ללא נקודות). המקשר הסרבי נובאק בוסקביץ', אקס מכבי ת"א שפתח את העונה בדינמו בוקרשט, אמור לנחות בשבת ולהצטרף לראשל"צ.

אמש התקיימו שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-7 – כאשר עירוני רחובות ניצחה את מ.כ חולון 16:31, בני הרצליה גברה על א.כ נס ציונה 29:37 והפועל אשדוד ניצחה בקרית מוצקין – 22:28.

ובעניין אחר. רמה"ש תארח בסוף השבוע (שישי 16:00, שבת 19:00) באולם "אורנים" את זיביניצה מבוסניה במסגרת הסיבוב השני של גביע האתגר האירופי. רמה"ש תנסה לנצל את יתרון הביתיות כדי להעפיל לשלב 16 האחרונות במפעל. זיביניצה גברה בסיבוב הקודם על פאפוס הקפריסאית – 15:39 ו-24:33.


שי נתן מהפועל ראשל"צ (גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד)

המאמן ראובן יוספולסקי: "הקבוצה הבוסנית טובה מאוד ובכושר טוב, אבל בגלל שאנחנו מארחים הסיכויים נוטים לטובתנו. אנחנו מגיעים בתחושה טובה ומקווים שהאוהדים שלנו ידחפו אותנו לשלב הבא".

מוליכת הליגה הלאומית לנשים, מכבי ארזים ר"ג, תתארח בשישי-שבת אצל נאיסה ניש הסרבית. המאמן ניב ויינטרוב: "צפינו בקבוצה הסרבית, והתכוננו למשחקים. היתרון העיקרי שלהן, שמדובר בסגל שחקניות שמשחקות יחד כמה שנים. קבוצה גבוהה ומהירה, ובעלת מסורת בגביעי אירופה. מה הסיכויים? אנחנו נוסעים לסרביה בשביל לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי