שחקן קריית אונו בכדוריד עמית רם נתפס בשימוש בחומרים אסורים

הפועל קריית אונו
הפועל קריית אונו | אלבום פרטי

הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט הודיעה ליו"ר איגוד הכדוריד, אריק דויטש, שבדיקות השחקן יצאו חיוביות ודורשת השעיה זמנית באופן מידי

(גודל טקסט)

הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט הודיעה היום (חמישי) לאיגוד הכדוריד שבתוצאות הבדיקות של השחקן עמית רם מקריית אונו נמצאו חומרים אסורים, ועליו להיות מושעה זמנית באופן מידי.

במכתב שנשלח עבור אל איגוד הכדוריד, אריק דויטש, מסר עו"ד כרמל נפתלי: "תוצאות הבדיקה שנעשתה לספורטאי רם עמית מצביעות על הימצאותם של חומרים אסורים על פי התקנון הלאומי למניעת סימום בספורט".

כמו כן, נרשם במכתב כי השחקן רשאי לבקש את פתיחת בקבוקון של דגימה ב' בנוכחותו בעצמו או באמצעו נציג מטעמו. במידה ויחליט לוותר על אופציה זו, זה יכול לשמש כהוכחה נוספת כנגדו. בסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט דורשים להשעות זמנית את רם באופן מיידי בכפוף לשימוע ביניים , שיערך אם השחקן יבקש זאת.

כזכור, רם משחק בהפועל קריית אונו והוא אחד מארבעת השחקנים שנעדרו מהמשחק נגד מכבי תל אביב. בעקבות כך, עלו טענות כאילו הסיבה להיעדרות השחקנים הייתה כדי להתחמק מבדיקת שתן, אך זו נעשתה כמה ימים לאחר במכן בפתע במהלך אחד האימונים.

המכתב של עו
המכתב של עו"ד כרמל נפתלי לאיגוד הכדוריד (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי