נבחרת ישראל בכדוריד תשחק מול ליטא בפתיחת מוקדמות אליפות העולם

נבחרת ישראל בכדוריד. Limburgse Hndball Dagen
נבחרת ישראל בכדוריד. Limburgse Hndball Dagen | יח"צ

הבחורים בכחול-לבן יפגשו את המארחת (שישי, 19:00), גפומרנץ אמר: "המפתח שלנו, כמו בשנים האחרונות זה משחק ההגנה, אם ננצח נקבל מומנטום". המאמן שנדובסקי: "אני מאמין שיש לנו הזדמנות לנצח ולהעפיל"

(גודל טקסט)

מוקדמות אליפות העולם בכדוריד ייצאו לדרך מחר (שישי, 19:00) בליטא, כאשר ישראל תפגוש את הנבחרת המקומית בטורניר שיתרחש בעיר קלאיפדה. הנבחרת הישראלית שובצה לבית 4 ביחד עם ליטא, לטביה וגיאורגיה. הראשונה תעפיל לשלב הפלייאוף במוקדמות. אדיר כהן שנפגע ברגלו במשחק ההכנה מול נבחרת איטליה ביום שני, יחמיץ ככל הנראה את המשחקים בסוף השבוע.

גיל פומרנץ ממכבי תל אביב אמר לקראת המוקדמות: "עשינו הכנה טובה מאוד לקראת הטורניר. אנחנו מגובשים הן מבחינה טקטית והם מבחינה חברתית. ליטא היא נבחרת מנוסה עם שחקנים שמשחקים בקבוצות מצוינות באירופה. העבודה שהם משחקים עם יתרון הביתיות – יעזור להם מאוד. אם נצליח לנצח אותם במשחק הראשון, נקבל מומנטום אדיר שישרת אותנו לכל אורך הטורניר. המפתח שלנו, כמו בשנים האחרונות, זהו משחק ההגנה, המעבר ממנו אל התקפות המתפרצות. אם נצליח לנצל זאת בצורה טובה, לדעתי הסיכויים שלנו מעולים".

מאמן הנבחרת, זבונקו שנדובסקי, הוסיף: "אני מאמין וחושב שיש לנו הזדמנות טובה לנצח ולהעפיל. ליטא היא הנבחרת הטובה ביותר בבית. היא כבר ניצחה נבחרת כמו נורבגיה ושיחקה טוב מול צרפת. כמארחת יש להם את הצ'אנס הטוב ביותר להעפיל. גם לטביה וגיאורגיה הן נבחרות טובות. השחקנים מתחילים להאמין ביכולות שלהם. הם כמובן צריכים לשפר את היכולות במשחקים החשובים. לגבי ה'סייז' של השחקנים שלנו, זה אולי מהווה קצת בעיה, אבל לשחקנים שלנו יש לב גדול. הם 'פייטרים' והדבר החשוב ביותר שיש כאן שחקנים חכמים".

סגל שחקני נבחרת ישראל: בשער – אלדר שיקלושי (מכבי ראשל"צ), דן טפר (מכבי ת"א) ומושיקו אלימלך (הפועל ראשל"צ). שחקני שדה – ולדי קופמן, דניאל פרידמן, רם טורקניץ, עמית סטלמן, עומר גרא, רותם סגל (מכבי ראשל"צ), עומר דבדה וגיל פומרנץ (מכבי ת"א), דניאל שקלים ויובל גררה (הפועל ראשל"צ), עומרי קושמרו ואדיר כהן (הפועל אשדוד), יוסי אפו וטל הרשקוביץ (בני הרצליה), יובל כץ וניבו לוי (א.ס רמה"ש), אופיר כהן (עירוני רחובות).

דניאל פרידמן במדי הנבחרת (Limburgse Handball Dagen)
 דניאל פרידמן במדי הנבחרת (Limburgse Handball Dagen)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי