נבחרת ישראל סיימה את טורניר מוקדמות המונדיאל בשוויון עם גיאורגיה

נבחרת ישראל בכדוריד (Lietuvos rankinio federacija)
נבחרת ישראל בכדוריד (Lietuvos rankinio federacija) | אתר רשמי

כדוריד: החבורה בכחול לבן נפרדה ב-23:23. המשימה הבאה: מוקדמות אליפות אירופה באוקטובר

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד חתמה אחר הצהריים (ראשון) את הופעותיה בטורניר מוקדמות אליפות העולם, עם שוויון 23:23 (12:12) מול נבחרת גיאורגיה, ובכלל טורניר מאכזב, שבו ספגה הפסד צורב לליטא (36:20), ואחד מתסכל אמש מול לטביה (29:28), שכבשה שער ניצחון בשניית הסיום. המטרה הייתה לסיים עם טעם טוב, אחרי ששתי הנבחרות הבלטיות הבטיחו מפגש קובע הערב על כרטיס העלייה לשלב הפליאוף. חניכיו של זבונקו שנדובסקי פתחו טוב את המשחק היום, ושער של דניאל פרידמן קבע יתרון של 6:8 במהלך המחצית הראשון. שוויון נרשם בהפסקת המחצית (12:12), וגם במהלך המחצית השנייה כאשר עמית סטלמן קבע 14:14.

שם, העליונות הפיזית של הגיאורגים, לצד רצף איבודי כדור של שחקני הנבחרת, הובילו את גיאורגיה ליתרון שיא של 17:21. בדקות הסיום, הנבחרת הפגינה אופי, עם שערים יובל גררה ועמית סטלמן שהורידו את הפיגור ל-22:20. עומר גרא, שהשתלט על ריבאונד מזריקה של גררה לקורה, קבע – 22:21 ארבע דקות לסיום. הגיאורגים חזרו להוליך ביתרון של שני שערים, אבל שער של גררה 1:12 דק' לסיום קבע 23:22. דן טפר הספיק להדוף זריקה של הגיאורגים, ויובל כץ השווה 5 שניות לסיום עם שער מהפינה. לגיאורגים עוד היה ניסיון אחרון שנהדף על ידי טפר.

יובל גררה, עמית סטלמן וגיל פומרנץ היו הכובשים המובילים עם 4 שערים כ"א, עומר גרא הוסיף 3, ניבו לוי ודניאל פרידמן 2 כ"א, רותם סגל, עומר דבדה, יובל כץ ודניאל שקלים 1 כ"א.

המשימה הבאה של נבחרת ישראל תהיה באוקטובר, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי