הצגה שנייה: רמה"ש גברה על הפועל ראשון לציון 27:28

רמת השרון
רמת השרון | צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

בדיוק כמו בסיבוב הראשון, ושוב על חודו של שער, ניצחון גדול לקבוצה מהשרון. 31:31 למכבי ת"א מול בני הרצליה

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגת העל בכדוריד יצא הערב (שני) לדרך, הבשורה – דבוקה בצמרת כשהפרש של נקודה מפריד בין המקום הראשון לרביעי. גם בתחתית צמוד-צמוד. א.ס רמה"ש, הקבוצה היחידה שניצחה את הפועל ראשל"צ בסיבוב הראשון (30:31), עשתה זאת שוב, ושוב על חודו של שער – 27:28. מכבי ת"א  הייתה יכולה להעפיל למקום הראשון. היא כבר הובילה ביתרון משמעותי במחצית הראשונה, אבל לבסוף נחלצה מהפסד, וסיימה בשוויון 31:31 את מפגש הצמרת מול בני הרצליה. 

ההפתעה, הפועל קריית אונו השיגה ניצחון ראשון העונה, בחוץ מול הפועל אשדוד – 22:25. עירוני רחובות ניצחה בקרית מוצקין 28:35 מה שמקרב אותה להשגת המקום בפליאוף העליון כבר בשלב זה. מפגש התחתית בין הפועל ר"ג לנס ציונה הסתיים ב-22:22. המפגש בין האלופה מכבי ראשל"צ לבין מ.כ חולון יתקיים ב-5 בפברואר. 

א.ס רמה"ש – הפועל ראשל"צ  27:28
רמה"ש הייתה הקבוצה היחידה שניצחה כאמור את הפועל ראשל"צ בסיבוב הראשון, והיא הגיעה עם הרבה אופטימיות לקראת פתיחת הסיבוב השני, אחרי מתיחת הפנים שעשתה עם צירופם של השוער הסרבי מיכאלו ראדובנוביץ' והפיבוט טל גרא. מנגד, המוליכה רצתה לפני המפגש לרשום ניצחון עשירי ברציפות. 


קרב צמוד ברמת השרון (גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)

בני הרצליה – מכבי ת"א 31:31
הרצליה, הקבוצה שכבשה וגם ספגה יותר מכל אחת אחרת בסיבוב הראשון, אירחה למפגש צמרת את מכבי ת"א וגררה אותה לקצב גבוה כבר מהפתיחה. דוד פנחסי הציל את הצהובים מהפסד עם שער שוויון. 

מכבי קריית מוצקין – עירוני רחובות 35:28
שתי הקבוצות הופיעו בהרכבים חסרים. השחקנים והקהל כיבדו בדקת דומייה את זכרו של אברהם עמר (אביו של ברק עמר) שהלך אמש לעולמו. במשחק, המטרה של מוצקין הייתה להשיג ניצחון על רחובות ולפתוח מחדש את המאבק על מקום בפליאוף. זה לא קרה, רחובות עשתה צעד חשוב לעבר הפליאוף, ומוצקין הסתבכה בתחתית.


מוצקין מול רחובות (אבי פנחס)

הפועל אשדוד – הפועל קריית אונו 25:22
אשדוד שאפה לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון, אחרי סיבוב ראשון די מאכזב. בקריית אונו סירבו להרים ידיים, למרות שהקבוצה לא השיגה נקודה בסיבוב הראשון. 

הפועל ר"ג – א.כ נס ציונה 22:22
ר"ג איבדה הזדמנות לנצח, אחרי שכבר הוליכה ביתרון של שלושה שערים בפתיחת המחצית השנייה של מפגש התחתית מול נס ציונה, ואחרי שניתנה לה אפשרות להכריע את המשחק בשניות הסיום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי