הרצליה גברה על מכבי ראשל"צ, תיקו בין אשדוד למכבי ת"א

הרצליה נגד מכבי ראשל"צ
הרצליה נגד מכבי ראשל"צ | צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

האלופה נוצחה 36:32, המנצחת התבססה במקום השלישי, הצהובים כבשו שער שוויון בשניות האחרונות בדרך ל-24:24

(גודל טקסט)
המחזור ה-16 בליגת העל בכדוריד נערך אחה"צ (שישי). הוא נפתח עם דרמה גדולה באשדוד, שהייתה קרובה להשיג ניצחון, אבל שער שוויון בשניית הסיום של צח מלול ממכבי ת"א קבע 24:24.


במשחק המרכזי, בני הרצליה הנחילה לאלופה מכבי ראשל"צ הפסד נוסף – 32:36. הרצליה מתבססת במקום השלישי עם 23 נקודות, ומצמקת את הפיגור מהשנייה בטבלה מכבי ת"א לנקודה בלבד. מכבי ראשל"צ רביעית עם 21 נקודות. המוליכה הפועל ראשל"צ לא התקשתה לשוב עם ניצחון 21:30 ממפגש הקצוות מול הפועל קריית אונו, סוגרת הטבלה. האדומים של עידן מימון הגדילו את היתרון מהמקום השני לשלוש נקודות.




מי ששיפרו משמעותית את מעמדן בחלק התחתון היו הפועל ר"ג שניצחה את מ.כ חולון 24:32 וא.כ נס ציונה שגברה על עירוני רחובות 25:28. השתיים עם 10 נקודות (6 יותר מאשר קריית אונו), והן כבר לא רחוקות גם ממקום בפליאוף העליון. המשחק בין א.ס רמה"ש לבין מכבי קרית מוצקין יתקיים ב-19 בחודש הבא, והוא נדחה בעקבות משחק הגומלין שייערך מחר ברמה"ש מול קבוצת וסטמאנאיאר האיסלנדית, בשמינית גמר גביע האתגר האירופי.



יותם טל, הפועל ראשון לציון (גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)


מכבי ראשל"צ – בני הרצליה 36:32
שתי הקבוצות מצאו עצמן דבוקות ערב המחזור עם 21 נק' כ"א במקומות 3-4, אחרי פתיחת סיבוב שני רעה של האלופה ומנגד טובה של האורחת. אחרי המשחק היום, הרצליה רחוקה נקודה בלבד מהמקום השני. האלופה מנגד ממשיכה לאבד גובה.


הפועל אשדוד – מכבי ת"א 24:24
המפגש היה צמוד לכל אורכו, אבל הדרמה הגדולה התחוללה 15 שניות לסיום, כשהכדור בידיים של הפועל אשדוד, אחרי פסק זמן, עם יתרון מקומי – 23:24. אשדוד לא השכילה לשמור על הכדור, מכבי ת"א חטפה אותו וצח מלול הצעיר והמוכשר קבע שוויון רגע לפני שריקת הסיום.


הפועל ר"ג – מ.כ חולון 24:32


הפועל קריית אונו – הפועל ראשל"צ 30:21
מפגש הקצוות בין סוגרת הטבלה למוליכה נחתם עם ניצחון הליגה ה-13 של הראשונים וההפסד ה-14 של המקומיים.


א.כ נס ציונה – עירוני רחובות 25:28
נס ציונה השיגה ניצחון שעוד יכול להביא לתפנית בעונה שלה, ופותח התמודדות ישירה מול רחובות על מקום בפליאוף העליון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי