הפועל ראשל"צ ניצחה 21:29 את חולון והתבססה בפסגה

אילייה מוסנקו
אילייה מוסנקו | גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד

סמולר (10 שערים) סידר למוליכה פער של חמש נקודות ממכבי ת"א השנייה (תשחק בשישי מול נס ציונה). הנבחרת עד גיל 20 הוגרלה לבית עם סלובניה, סרביה ונורבגיה באליפות אירופה

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגת ווינר נפתח הערב (שלישי) בניצחון המוליכה הפועל ראשל"צ 21:29 (11:14) על מ.כ. חולון, שהיה גם דרבי האחים-מאמנים עידן ועומרי מימון. האדומים רשמו את ניצחון הליגה ה-14 שלהם ופתחו פער (זמני) של חמש נקודות מהמקום השני, בעוד המפסידה נותרה במקום השישי.

אבישי סמולר (10 שערים מ-12 ניסיונות), יוסיפ שאנדרק (4 שערים מ-5 ניסיונות) והשוערים מושיקו אלימלך (8 עצירות מ-14) ופדז'ה דיאנוביץ' (10 עצירות מ-25) הצטיינו במשחק.

ביום שישי יושלם המחזור: השנייה מכבי תל אביב תארח את נס ציונה והשלישית בני הרצליה את הפועל אשדוד. שאר המשחקים: קריית מוצקין- מכבי ראשל"צ, רמת השרון – הפועל ר"ג, עירוני רחובות – קרית אונו. ביום שלישי הקרוב ייערכו בדרייב אין שני משחקי חצי גמר הגביע: הפועל אשדוד – הפועל ראשל"צ, מכבי ראשל"צ – רמה"ש).

נבחרת ישראל עד גיל 20 שובצה בבית ב' באליפות אירופה בסלובניה שתתקיים בין ה-19 ל-29 ביולי לצד נבחרות נורבגיה, סרביה וסלובניה החזקות, שכולן שיחקו באליפות העולם עד גיל 19 בקיץ 2017 בגיאורגיה). מאמן הנבחרת אלכסנדר ברקוביץ': "אנחנו מגיעים מדרג הרביעי כאנדרדוג, נתכונן כמו שצריך, נדע להתמודד מול כל סגנון וניתן את הכל בכל רגע. בסופו של דבר המטרה היא לקדם שחקנים לנבחרת הבוגרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי