עיר של ספורט: ב"ש עלתה לליגת העל בכדוריד

מועדון כדוריד באר שבע
מועדון כדוריד באר שבע | איגוד הכדוריד

הקבוצה הדרומית ניצחה 20:30 את הדייגים מראשון לציון ויזכו בעונה הבאה גם לאולם חדש. הערב בדרייב אין: חגיגת משחקי חצי גמר הגביע

(גודל טקסט)
מועדון כדוריד באר שבע רשם הלילה ההעפלה היסטורית אל ליגת העל בכדוריד, אחרי ניצחון 20:30 על הפועל הדייגים ראשל"צ. בבאר שבע יקייימו את חגיגות העלייה בהיכל הקונכיה באמצע החודש הבא, לפני המשחק מול אס"א ת"א.


באר שבע, שמחזיקה במאזן ניצחונות מושלם בליגה, עשתה בשנים האחרונות את דרכה מהליגה השלישית אל הליגה הראשונה, כשמי שהובילו את בניית המועדון הם היו"ר רוני טסלר והמאמן אבנר דרורי.



בבאר שבע יחנכו בקרוב גם אולם חדש, שבו תשחק הקבוצה בעונה הבאה. קבוצה דרומית נוספת שתנסה להיאבק על העלייה לליגת העל היא מכבי דימונה, שיחד עם מכבי פ"ת, צפויות לפגוש במשחקי המבחן את הקבוצות שיסיימו במקומות 10-11 בתום העונה בליגת העל.



 שחקני באר שבע חוגגים את העלייה לליגת העל (צילום באדיבות איגוד הכדוריד)



הערב חגיגת חצי גמר הגביע 
 

חגיגת כדוריד בהיכל קבוצת שלמה בת"א, בחצי גמר גביע המדינה לגברים: המשחק הראשון (18:15) יפגיש את הפועל ראשל"צ, המועדון המעוטר ביותר בתולדות הכדוריד הישראלי, עם רקורד הנפה של 15 גביעי מדינה. מנגד, תתייצב הפועל אשדוד, מועדון שמתפתח בשנים האחרונות בקצב מעורר ההערכה, ומגיע לראשונה לשלב חצי גמר גביע המדינה.



כולם רוצים את הגביע (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)


המשחק השני מפגיש את האלופה מכבי ראשל"צ ואת א.ס רמה"ש והוא יפתח ב-20:30. מכבי ראשל"צ רוצה להעפיל בפעם ה-21 למעמד גמר הגביע (ולזכות בגביע ה-12 בתולדותיה). רמה"ש שבה למעמד חצי הגמר לאחר הפסקה של כמעט שני עשורים (היא שיחקה בחצי הגמר בתחילת המילניום, ונוצחה מול הפועל ראשל"צ).


בפיקנטריה – דרבי האחים-פיבוטים למשפחת גרא, בין עומר מראשל"צ לטל שהושאל לרמה"ש. השתיים ייפגשו גם ביום שישי במסגרת המחזור ה-18 בליגת ווינר, במפגש שייערך ב'בית מכבי'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי