עידן מימון: מי שתילחם יותר בדרבי, תזכה בגביע המדינה

מסיבת העיתונאים לגמר הגביע בכדוריד
מסיבת העיתונאים לגמר הגביע בכדוריד | עמית שיסל, איגוד הכדוריד

מאמן הפועל ראשון לציון במסיבת העיתונאים לקראת הגמר (שלישי, 19:45): "יום חג לכדוריד הישראלי והקלאסיקו שלנו". סער פרנקל, מאמן מכבי ראשון לציון: "רוצה להאמין שברגע האמת נדע להתפוצץ"

(גודל טקסט)

 מסיבת העיתונאים החגיגית לקראת גמרי גביע המדינה בכדוריד נערכה היום (שני) באולם הדרייב-אין בתל אביב, אליו הגיעו המאמנים, הקפטנים והקפטניות של ארבע הקבוצות שיתחרו על התואר.

תחילה ייערך משחק הנשים שיפגיש בין מכבי רמת גן לבנות הרצליה (17:00), לאחר מכן ייערך דרבי לוהט בין מכבי ראשון לציון להפועל ראשון לציון (19:45).

סער פרנקל, מאמן מכבי ראשל"צ, אמר: "אנחנו שמחים מאד להיות פה ומקווים לשמוח גם מחר. זה לא יהיה פשוט, אנחנו מול קבוצה שמגיעה במומנטום טוב, עם מאמן מצוין, שחקנים נהדרים ודברים מתחברים להם כל הזמן, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו וביום נתון אפשר לעשות את ההכי טוב שלנו. המטרה היא לזכות בגביע, ואני רוצה להאמין שברגע האמת נדע להתפוצץ ולהוציא מעצמנו את היכולת הכי טובה כדי להשיג את המטרה".

מנגד, מאמן הפועל ראשון לציון עידן מימון, מי שקטף כשחקן הקבוצה 12 גביעים, אמר: "אנחנו שמחים מאד להגיע בפעם הרביעית לגמר שנערך פה. מחכים ליום הזה, זה יום חג לכדוריד הישראלי. זה גם הסופר קלאסיקו שלנו, וברור לנו שזה משימה מאד קשה. אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה עד עכשיו, אלא נטו על 60 הדקות הקרובות. תהיה מולנו קבוצה עם הרבה כלים שהיא עדיין לא מימשה את הפוטנציאל שלה העונה. אנחנו מתכוננים לזה ברצינות, ויודעים שגם לנו יש מה לתת, הוכחנו את זה השנה. מי שתרצה יותר ותילחם יותר, היא זו שתנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי