נקודה מהפסגה: מכבי תל אביב עצרה את הפועל ראשון לציון

מצקי מול צרפתי
מצקי מול צרפצי | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

אחרי שזכו בים שלישי בגביע המדינה, שחקניו של עידן מיימון נוצחו בביתם 18:22 על ידי הצהובים. מכבי ראשון לציון התאוששה מההפסד בגמר הגביע וניצחה באשדוד 23:25

(גודל טקסט)
המחזור ה-20 בליגת העל התקיים היום (שישי). הפועל ראשל"צ, שזכתה ביום שלישי בגביע המדינה, רצתה להבטיח כבר הערב את המקום הראשון בליגה הסדירה, אבל מחזיקת גביע המדינה היוצאת, מכבי ת"א, הפתיעה אותה בנחלת יהודה עם ניצחון מרשים – 18:22 וצימקה את הפיגור מהפסגה לנקודה בלבד.


הפועל ראשל"צ עומדת כעת למבחן גדול, כאשר ביום שישי הבא היא תתארח אצל השלישית בטבלה, בני הרצליה, שניצחה היום בחולון 35:38. גם להרצליה יש סיכוי לסיים במקום הראשון אחרי שצימקה את הפיגור מהפסגה לשלוש נקודות. האלופה מכבי ראשל"צ התאוששה מההפסד בגמר הגביע עם ניצחון 23:25 באשדוד. א.ס רמת השרון השיגה ניצחון בנס ציונה 25:27, לפני שתקיים ביום שני את משחק ההשלמה מול קריית מוצקין.


בתחתית, סוגרת הטבלה הפועל קריית אונו לא מרימה ידיים, והיום ניצחה את מכבי קריית מוצקין 29:33, ופתחה מחדש את מאבק ההישרדות. לעומתן, הפועל ר"ג מתקרבת להבטחת ההישארות בליגה אחרי ניצחון 22:23 על עירוני רחובות.


הפועל ראשל"צ – מכבי ת"א 22:18
משחק בין הראשונה לשנייה בטבלה, בין מחזיקת גביע המדינה הטריה לבין זו שהניפה את הגביע לפני שנה. הצהובים זכו בשתי נקודות משמעותיות ופתחו מחדש את המאבק על הפסגה. מכבי ת"א רשמה את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנים האחרונות, לבטח במשחק שהזרים פרדראג דאצ'ביץ' ואנס באשיץ' חסרו. הפועל שחסרה את יוסיפ שאנדריק מצטיין גמר הגביע, נעצרה אחרי תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.


הרבו לכבוש להפועל: נובאק בוסקוביץ ואבישי סמולר 4 שערים כ"א, גיא כהן ודניאל שקלים 3 כ"א. למכבי ת"א: צח מלול 7 שערים, לואניצי'ץ', פומרנץ ודבדה 4 שערים כ"א.


הפועל אשדוד – מכבי ראשל"צ 25:23
האלופה רצתה לשים מאחור את ההפסד בגביע, ולצאת לדרך חדשה אחרי הסיבוב השני המאכזב. אשדוד רצתה לסגור עניין ולהבטיח מקום בפליאוף העליון. מכבי ראשל"צ השיגה את שתי הנקודות שרצתה הודות ליכולת נהדרת של רם טורקניץ, שהיה מצטיין המשחק עם שבעה כיבושים.



בר מסורי מול שער אשדוד (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)


הפועל קריית אונו – מכבי קריית מוצקין 29:33
המפגש בין שתי נועלות הטבלה כבר הלך לכיוונה של קריית מוצקין שהוליכה במחצית הראשונה ביתרון של ארבעה שערים. המחצית השנייה, הייתה אופרה אחרת. קריית אונו, במשחק קבוצתי נהדר, ביצעה מהפך אדיר והשיגה ניצחון שפתח מחדש את מאבק ההישרדות.


א.כ נס ציונה – א.ס רמה"ש 27:25
רמה"ש סימנה את המקום הרביעי, ורגע לפני שהיא מארחת את קריית מוצקין למשחק השלמה מהמחזור ה-16 ביום שני, היא שבה למסלול הניצחונות בנס ציונה.


מ.כ חולון – בני הרצליה 38:35
משחק שהיה בו הכל חוץ מהגנות, ונכבשו בו 73 שערים!


הפועל ר"ג – עירוני רחובות 22:23
שחקניו של אריק שפירא השיגו ניצחון חשוב, שמקרב אותם להישארות בליגה ומעניק להם סיכוי להפתיע ואולי גם להתברג לפליאוף העליון. המשחק לאורך כל שלביו היה צמוד, והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה.



העולה החדשה וצלחת האליפות (איגוד הכדוריד)


אמש – מ.כ באר שבע קיימה אמש את משחק ההכתרה שלה מול אס"א ת"א (33:41). יו"ר איגוד הכדוריד מיקו צרפתי, יחד עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' העניקו את צלחת אליפות הליגה הלאומית לקבוצה מבירת הנגב, שחגגה לעיני כ-500 צופים בהיכל הקונכיה. היו"ר שלח ברכות לשחקני הקבוצה, למאמן אבנר דרורי וליו"ר רוני טסלר שקידם את פרויקט הכדוריד מהליגה השלישית אל הליגה הבכירה בשנים האחרונות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי