רמת השרון גברה על קרית מוצקין ונצמדה למכבי תל אביב

אלכס סיצ'נקו
אלכס סיצ'נקו | עמית שיסל

יובל כץ הוליך את קבוצתו ל-28:38 במשחק השלמה מהמחזור ה-16 עם שבעה שערים משמונה ניסיונות. ביום שישי: הפועל ראשון לציון תארח את בני בהרצליה למשחק קריטי

(גודל טקסט)

א.ס מת השרון ניצחה הערב (שני) את מכבי קרית מוצקין 28:38, במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-16 בליגת ווינר. המנצחת נצמדה לאלופה מכבי ראשל"צ שבמקום הרביעי, כאשר לשתיים 27 נקודות

מנגד, המפסידה נותרה במקום הלפני האחרון עם 10 נקודות (וארבע נקודות יותר מאשר לקרית אונו שבמקום האחרון, המוליך אל הליגה הלאומית בתום הבית התחתון). יובל כץ היה המצטיין בשורות רמת השרון עם שבעה שערים משמונה ניסיונות. דושאן אנדרייביץ', בן ליברטי ומילאן פאבלוביץ' הוסיפו 5 שערים לזכות המקומיים.

שני מחזורים נותרו לסוף הליגה הסדירה, וביום שישי יתקיים המחזור ה-21 שבמרכזו יעמוד המפגש בין השלישית בטבלה בני הרצליה למוליכה הפועל ראשל"צ, שעשוי להכריע את גורל המקום הראשון והבטחת יתרון הביתיות. מי שתארוב למפגש הזה היא מכבי ת"א, השנייה בטבלה, שמרחוקה נקודה אחת בלבד מהפועל ראשל"צ אותה היא ניצחה ביום שישי האחרון.

בתוך כך, מחר יתכנסו שחקני נבחרת ישראל למפגש ראשון ושיחה עם יו"ר האיגוד מיקו צרפתי. הנבחרת תצא במהלך חול המועד של פסח לטורניר בגיאורגיה, בהשתתפות הנבחרת המקומית, פינלנד ואיטליה. מי שידריכו את הנבחרת בטורניר הקרוב הם עידן מימון ובני אינגל, ששימשו כעוזריו של המאמן המקדוני זבונקו שנדובסקי שסיים לאחרונה את תפקידו בנבחרת.

רם טורקניץ, עומר גרא ודן טפר במדי הנבחרת (איגוד הכדוריד הליטאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי