בתום דרמה גדולה: בני הרצליה – הפועל ראשל"צ 35:35

ראדולוביץ' מבני הרצליה
ראדולוביץ' מבני הרצליה | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה, המארחת השוותה בשניות האחרונות מול המוליכה. מכבי ת"א הפסידה בביתה לרחובות 31:24, מכבי ראשל"צ ניצחה את נס ציונה 27:32

(גודל טקסט)
לפינאלה שכזה לעונה הסדירה בליגת ווינר בכדוריד אפשר היה רק לייחל. ביום רביעי יגיע מחזור הסיום בליגה הסדירה, וזה שנערך לפניו, היום אחה"צ (שישי), היה מרתק. השלישית בטבלה בני הרצליה והמוליכה הפועל ראשל"צ נפרדו בשוויון 35:35, במשחק מצוין שבו הרצליה הוליכה כבר ביתרון של חמישה שערים, וההמשך כלל מהפך של האדומים ושוויון דרמטי של המארחת. 


אובראד ראדולוביץ' היה המבקיע המצטיין בשורות הרצליה עם 9 שערים. סטויאנוביץ', שחק ודניאל צרפתי כבשו 6 כ"א, יוסי אפו 5. לראשל"צ הרבו להבקיע: סמולר 8. בוסקוביץ' 7, יותם טל 6, גיא כהן ועוז חממי 4 כ"א. 


מי שהייתה יכולה להעפיל למקום הראשון אבל לא ניצלה זאת הייתה מכבי ת"א, שספגה הפסד ביתי 31:24 לעירוני רחובות שעלתה למקום השישי רגע לפני קביעת סדרות הפליאוף בשלב רבע הגמר. במכבי ת"א ימתינו לבדיקה רפואית שתבהיר את חומרת הפציעה של פרדראג דאצ'יביץ' הסרבי שנפצע בתחילת המשחק מול רחובות היום. 



ניצחון חשוב לאלופה על נס ציונה (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)


האלופה מכבי ראשל"צ ניצחה את א.כ נס ציונה 27:32. א.ס רמת השרון גברה 26:30 על הפועל קריית אונו, והשתיים מדורגות במקומות 4-5 עם 29 נקודות כ"א. סוגרת הטבלה מקריית אונו התקרבה היום לעבר ירידת ליגה, שכן מכבי קריית מוצקין ניצחה את מ.כ חולון, 25:26, והגדילה את היתרון על פני המקום האחרון לשש נקודות. 


להפסד של חולון כבר יש השפעה, בעקבות ניצחונה של הפועל ר"ג באשדוד – 24:31. ר"ג שמדורגת במקום התשיעי צימקה לנקודה בלבד את הפער מחולון, ורק ביום רביעי – על קו הסיום – תיקבע הקבוצה השמינית בפליאוף העליון. אשדוד ירדה בעקבות ההפסד למקום השביעי.


ביום רביעי כאמור ייערך המחזור ה-22: הפועל ר"ג – מכבי ת"א, עירוני רחובות – בני הרצליה, הפועל ראשל"צ – מכבי קריית מוצקין, מ.כ חולון – א.ס רמה"ש, הפועל קריית אונו – מכבי ראשל"צ, א.כ נס ציונה – הפועל אשדוד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי