יונתן דיין זומן לקבוצה הבוגרת של גומרסבאך בליגת הכדוריד הגרמנית

יונתן דיין
יונתן דיין | איגוד הכדוריד

סימן דרך לשחקן נבחרת ישראל, שכיכב במשחקי הקבוצה בליגת הנוער ועלה איתה לפלייאוף: "לא מצליח לישון כבר מעכשיו, אשמח אפילו רק לשבת על הספסל". בארץ מברכים: "התנסות ברמות הגבוהות ביותר"

(גודל טקסט)

יונתן דיין, שחקן נבחרת ישראל לנוער בכדוריד, זכה לבשורה משמחת: ביום חמישי הוא יכלל לראשונה בסגל קבוצת הבוגרים של גומרסבאך, למשחק הבונדסליגה מול קיל. ההקפצה לסגל הראשון של המועדון היא בעקבות פציעתו של סימון ארנסט, רכז נבחרת גרמניה.

ואם זה לא מספיק, דיין סיפק אמש משחק נהדר והבקיע 5 שערים בניצחון על אסן בבונדסליגה לנוער בגרמניה, ניצחון שהעלה את גומרסבאך לפלייאוף הארצי.

"כיף גדול. אתמול עשינו דבר שנחשב פה למאוד רציני, ובכלל היה לי גם משחק טוב", סיפר הבוקר דיין. "הזימון למשחק מול קיל הוא הזימון הרשמי הראשון שלי. שיחקתי כבר עם קבוצת הבונדסליגה פעם אחת, אבל זה היה במסגרת של משחק ידידות מול וצלאר. אני מתאמן איתם לפעמים, בהחלט לא באופן קבוע. עכשיו, לפני המשחק נגד קיל אני מצטרף לכל האימונים".

דיין הוסיף ודיבר על המשחק בחמישי: "כבר מעכשיו אני לא ממש מצליח לישון, וחושב על זה. אפילו אם זה רק לשבת על הספסל, מבחינתי זה עדיין חלום. כאשר המנהל הספורטיבי בישר לי על זה בהתחלה, חשבתי שהוא צוחק. אחר כך, המאמן שאל אותי אם המנהל עדכן אותי, והבנתי שזה באמת קורה. פשוט תחושה נהדרת, ובכלל להיות שייך למועדון הנפלא שלנו בגומרסבאך. זהו, תודה על התמיכה מהארץ, ואני מאחל לכולם חג שמח".

דיין, שגדל בעירוני רחובות, נכלל בפרויקט נבחרת הנוער הראשון לגרמניה. הוא ישתתף עם נבחרת הנוער באליפות אירופה עד גיל 18 שתיערך בקיץ בקרואטיה.

יו"ר איגוד הכדוריד, מיקו צרפתי, בירך הבוקר את דיין: "בשם משפחת הכדוריד, אנו מאחלים לך יונתן הצלחה רבה! אנחנו גאים בך, ובטוחים שההתנסות לה זכית ברמות הגבוהות תתרום רבות לך וכמובן לנבחרת הנוער ובהמשך גם לנבחרת הלאומית. חג שמח!" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי