פלייאוף: חולון הדהימה בניצחון חוץ 29:31 על הפועל ראשון לציון

ריף כהן כובש שער
ריף כהן כובש שער | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

מחזיקת הגביע הופתעה בביתה. הפסד ביום שני במשחק החוץ, ידיח את שחקניו של עידן מימון כבר ברבע הגמר. רמת השרון גברה על מכבי ראשל"צ 29:32

(גודל טקסט)
פתיחת הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד מבשרת ששלב ההכרעה של העונה הולך להיות אטרקטיבי ומותח במיוחד, ואולי-אולי גם המפתיע ביותר לו זכינו מזה שנים. מ.כ חולון רשמה את אחת ההפתעות הגדולות. חולון הדהימה כשעלתה ליתרון 0:1 בסדרת רבע הגמר עם ניצחון חוץ 29:31 על הפועל ראשל"צ, מחזיקת הגביע ומי שסיימה את הליגה במקום הראשון.


חולון יכולה להדיח את הפועל ראשל"צ כבר ביום שני, כשהיא תארח אותה ב"קציר". עידן מימון מאמן הפועל, ועומרי מימון מאמן חולון, הורחקו במהלך המשחק שנערך בנחלת יהודה.


א.ס רמה"ש הנחילה לאלופה מכבי ראשל"צ הפסד ביתי – 29:32, והיא יכולה להדיח אותה גם כן כבר ביום שני מהפליאוף, כאשר היא תארח אותה באולם 'אורנים'.

 

שתי סדרות פליאוף כבר מבטיחות לנו משחק שלישי ומכריע – זו בין מכבי ת"א לבין הפועל אשדוד, בה המשחק היום הסתיים בשוויון 24:24, וזו בין בני הרצליה לעירוני רחובות שגם כן לא הוכרעה היום – 37:37 (ולדיצה סטויאנוביץ', כוכבה של הרצליה, ספג הרחקה ויחמיץ לפחות את המשחק הבא ביום שני).

 

בבית התחתון, הפועל ר"ג קרובה להבטיח את ההישארות שלה בליגת העל, לאחר ניצחון 27:30 על א.כ נס ציונה. מכבי קריית מוצקין הבטיחה מעשית את המקום במשחקי המבחן, לאחר שניצחה 15:23 את הפועל קריית אונו.

 

קריית אונו טרם ירדה ללאומית, והיא תתארח ביום שני בנס ציונה במשחק שיכול להכריע או להוביל לתפנית – כמובן גם לגבי נס ציונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי