22:29 למכבי ראשל"צ בדרבי בפתיחת חצי גמר הפלייאוף

מכבי ראשון לציון ניצחה בדרבי
מכבי ראשון לציון ניצחה בדרבי | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

הצהובים מעיר עיין עלו ל-0:1 והעבירו את הביתיות בסדרה אליהם בזכות ניצחון מרשים בנחלת יהודה. גם סגנית האלופה מכבי תל אביב ביתרון 0:1 אחרי 20:22 ביתי על מכבי רחובות

(גודל טקסט)

 חצי גמר הפלייאוף בכדוריד יצא הערב (שלישי) לדרך, כאשר במפגש הראשון נערך הדרבי של ראשון לציון ובסיומו הצליחה האלופה מכבי להעביר אליה את הביתיות, בזכות 22:29 מרשים. במשחק המאוחר ניצחה מכבי תל אביב את מכבי רחובות ועלתה גם היא ל-0:1 בסדרה.

הפועל ראשון לציון – מכבי ראשון לציון 29:22
האולם בנחלת יהודה אירח את המפגש הראשון בחצי גמר הפלייאוף וידה של האלופה מכבי הייתה על העליונה, כך שגם הביתיות הכה משמעותית עוברת אליה. אחרי פתיחת משחק צמודה, במחצית הראשונה התוצאה הייתה בסך הכל 13:15 לאורחים, עומר גרא כבש מיד עם פתיחת המחצית השנייה, איבן קראצ'יץ' קבע 14:18 ואלדר שיקלושי בין הקורות הציג יכולת טובה ומנע מהמקומיים לצמק. עוז חממי ואבישי סמולר עוד ניסו להחזיר את האדומים לעניינים, אבל שיקלושי בשער ממגרש שלם וסטלמן הובילו את קבוצתו של סער פרנקל לניצחון בהפרש שערים מבטיח, אם הקבוצה תזדקק לו בהמשך.


הביתיות שייכת עכשיו למכבי ראשון לציון (חן קלדרון, האתר הרשמי של מכבי ראשל"צ)

כבשו להפועל ראשון לציון: נובאק בוסקוביץ ואבישי סמולר 5 כל אחד, עוז חממי 4. יותם טל, יובל גררה וערן צרפתי 2 כ"א, שאנדריק וגיא כהן 1.

כבשו למכבי ראשון לציון: ולדי קופמן 7, עמית סטלמן 5, עומר גרא 4, בר מסורי ולואיספה 3 כ"א, שי הרשקוביץ 2, מתן גולץ, רם טורקניץ, איבן קראציץ', יוני רוזנטל ואלדר שיקלושי 1 כ"א.

מכבי תל אביב – מכבי רחובות 20:22
באולמה הביתי, סגנית האלופה הצליחה לעצור את הריצה של רחובות ועלתה ל-0:1 בסדרה בזכות 20:22, תוכל גם היא להעפיל לסדרת הגמר אם תנצח ביום שישי ברחובות. המחצית הראשונה הייתה שייכת למקומיים ובעיקר לשוער דן טפר (13 עצירות בסה"כ), כך שרחובות נעצרה על שבעה שערים בלבד במחצית הראשונה (7:12).

במחצית השנייה מילאן קוסאנוביץ', שזכה באליפות עם מכבי ת"א לפני שנתיים, הצטיין וקיזז מההפרש, הוא עצר ארבעה פנדלים וסייע להקטנת הפער ל-18:17 בלבד, אבל בדקות הסיום התעלו במכבי ת"א גיל פומרנץ (שגם היה הכובש המצטיין עם 8 שערים), מילוש לואניצ'יץ' (6 שערים) וצח מלול (3) בדרך לניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי