גלעד מאור יאמן את קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון

גלעד מאור
גלעד מאור | אתר רשמי

המאמן שזכה עם הגברים בשלל תארים, ישוב לקבוצה בה החל את הקריירה: "גאה ומתרגש לסגור מעגל". גם המרכזת הבינלאומית ניצן דונאי הצטרפה

(גודל טקסט)

גלעד מאור חוזר למכבי ראשון לציון, אבל הפעם בתור מאמן קבוצת הנשים. מאור כידוע הוביל את קבוצת הגברים לשש אליפויות ושלושה דאבלים בשבע שנים, אבל עזב לפני כשנתיים לטובת עיסוקיו האישיים. כעת הוא חוזר, אבל ידריך את הנשים.

"גאה ומתרגש לסגור מעגל היכן שהתחלתי, בקבוצת הנשים ב-1995", אמר גלעד מאור לדוברות המועדון. "מקווה שביחד עם פרוייקט העתיד של מחלקת הנוער והנשים המדהים שאנחנו עושים במועדון, נצליח להגיע הכי גבוה שאפשר גם עם קבוצת הנשים. ועכשיו לעבודה הקשה שמצפה לנו. בהצלחה".

רכש ראשון של המועדון עם מינויו של מאור הוא החתמתה של הבינלאומית ניצן דונאי. המרכזת שגדלה במכבי ראשון לציון שיחקה ב-6 שנים האחרונות כשחקנית בליגת העל המקצוענית בספרד בקבוצת ברה ברה סאן סבסטיאן, שם זכתה במשך מספר עונות בתארי אליפות ספרד, גביע המלך והסופר קאפ כולל הופעות בליגת האלופות וEhf Cup (שמינית גמר) וכן הובילה את אלצ'ה מוסטאנג וכן את ולנסיה לצמרת הליגה הספרדית כשחקנית מובילה.

"אני מאוד שמחה לחזור הביתה למועדון בו גדלתי. למכבי ראשון יש מטרות ברורות לגבי עונה הבאה ובתור ספורטאית זה נותן לי הרבה מוטיבציה וחשק להגשים אותן. ראשון לציון היא אימפריה בכדוריד גברים, הגיע הזמן שתהיה אימפריית נשים", אמרה דונאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי