בפעם ה-18: הפועל ראשל"צ אלופה אחרי 21:26 על מכבי ת"א

הפועל ראשל"צ אלופה
הפועל ראשל"צ אלופה | צילום: איגוד הכדוריד

שחקניו של עידן מימון, מחזיקי גביע המדינה, השלימו 0:3 קליל על הצהובים בסדרת הגמר וזכו בדאבל ה-12 בתולדות המועדון. אבישי סמולר הניף את צלחת האליפות ונתן את האות לחגיגות

(גודל טקסט)
מחזיקת גביע המדינה הפועל ראשון לציון חגגה היום (שישי) את האליפות ה-18 בתולדותיה ואת הדאבל ה-12 אחרי שהשלימה 0:3 מרשים על מכבי ת"א בסדרת הגמר, בניצחון 21:26. אבישי סמולר הניף את צלחת האליפות. ראשון לציון ניצחה בשלושת המשחקים בסדרה החד צדדית, ולא השאירה סיכוי ליריבה הצהובה, עליה גם גברה בגמר גביע המדינה. עידן מימון רשם את הדאבל הראשון שלו כמאמן.


דווקא מכבי תל אביב פתחה היטב ואחרי שהצליחה לכבוש שלושה שערים מידי גיל פומרנץ, עלתה ליתרון 3:5. המשחק היה צמוד ואחרי 20 דקות ראשון לציון הוליכה 9:10. סמולר כבש שער נאה וקבע 10:13. את המחצית הראשונה ראשל"צ סיימה ביתרון 12:15.


מכבי חזרה במחצית השנייה עם שער של איבניצ'יץ' שהוריד את היתרון ל-17:16, בדקה ה-37. האדומים שוב עלו ליתרון ארבע, אחרי שעוז חממי קבע 16:20, בדקה ה-42. נובאק בוסקוביץ' המצוין שמר על היתרון וקבע 19:23, בדקה ה-50.



עידן מימון. דאבל ראשון כמאמן (אודי ציטיאט)


פרדרג דאצ'ביץ' שבר את ידו ויצא כשהוא נאנק מכאבים, זאת הייתה גם נקודת השבירה של הצהובים. יותם טל קבע יתרון של חמישה שערים – 21:26 וזאת הייתה גם תוצאת המשחק שהבטיחה להפועל ראשון לציון את האליפות ואת מתן האות לפתיחת החגיגות של עידן מימון ושחקניו עם הקהל האדום הנלהב.


כבשו להפועל ראשל"צ: אבישי סמולר 9, נובאק בוסקוביץ' 5, יובל גררה 4, יוסיפ שנדריק, עוז חממי ויותם טל 2 כ"א, דניאל שקלים וערן צרפתי 1 כ"א.


כבשו למכבי ת"א: גיל פומרנץ 9, דוד פנחסי ואנס בצ'יץ' 3 כ"א, מילוש לויאניצ'יץ', פרדראג דאצ'ביץ' וצח מלול 2 כ"א.



הפועל ראשל"צ בדרך לאליפות ה-18 בתולדותיה (אודי ציטיאט)


מאמן הפועל ראשל"צ, עידן מימון סיכם: "עונה מטורפת, קשה להסביר אפילו. התחלנו אותה לא טוב, היינו רק עם שני זרים. אני מאושר בשביל השחקנים, הם עשו פה דאבל בעונה מאד קשה. מי שראה את הסדרות שלנו יודע שהיה קשה מאד. מגיע כל הכבוד למכבי ת"א שהופיעו פה בגמר בזכות. אני גאה בבחורים שלי, כי היום שיחקנו לא טוב, ועדיין ניצחנו, וזה סימן טוב. אני יודע שבתור מאמן אלו הרגעים שאתה באמת מאושר, בעיקר אחרי עונות כאלה קשות. לקחנו דאבל למרות שאף אחד לא האמין בזה".



חוגגים דאבל אדום (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


קפטן הפועל ראשל"צ, אבישי סמולר: "אני קודם כל רוצה להודות למכבי ת"א, שנתנו את הכל ועשו משהו מדהים העונה. חוץ מזה אני רוצה להודות למשפחה שלי, וכמובן לכולם מסביב על כל התמיכה. אני כבר לא הכי מהיר או הכי חזק, אבל אני רוצה להאמין שאני הכי רוצה. תודה על כל התמיכה, זה לא מובן מאליו בכלל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי