דניאל שקלים האריך את חוזהו בהפועל ראשון לציון

דניאל שקלים
דניאל שקלים | גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד

הפיבוט שהוביל את הקבוצה לדאבל ימשיך לשנה שלישית: "זה מועדון יקר מאוד ללבי, החיבור הרגיש לי טבעי. הגשמת החלום לזכות בתואר הכניסה בי רעב"

(גודל טקסט)

פיבוט הדאבליסטית הפועל ראשון לציון ונבחרת ישראל, דניאל שקלים, האריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת ובכך יסגור שלוש שנים בקבוצה. בעונה החולפת שקלים מיצב עצמו כפיבוט הבולט ביותר בכדוריד הישראלי בדרך לזכייה בדאבל המרשים.

כעת שקלים ימשיך לשתף פעולה עם שני השחקנים הזרים שנשארים גם בעונה הבאה: השוער הבוסני ו-MVP הפלייאוף פדז'ה דייאנוביץ' והמקשר הימני הסרבי נובאק בושקוביץ'. בקבוצה שוקדים כעת על אפשרויות שונות של הזר השלישי והאחרון.

דניאל שקלים סיפר לדוברות המועדון לאחר הארכת חוזהו: "אני מאוד שמח להמשיך עוד שנה באדום, המועדון הזה יקר מאוד ללבי והתחברתי אליו מאוד בשנתיים האחרונות. החיבור שלי עם צוות השחקנים והאוהדים הרגיש לי מאוד טבעי ופשוט נהניתי לשחק כדוריד. אני מאמין שאנחנו יכולים להצליח עוד המון ביחד ואני מאוד מתרגש להתחיל עונה שלישית במועדון".

לגבי המטרות הוסיף: "המטרות ברורות, הפועל ראשון לציון תמיד הולכת על כל התארים. השנה הוכחנו שאנחנו קבוצה לכל דבר, בטוב וברע ואני חושב שזה מה שמנצח בסופו של דבר. באופן אישי הגשמת החלום של לקחת תואר הכניסה בי רעב ואני מאוד רוצה להמשיך ולהצליח במועדון הזה ואני מאמין שגם נעשה זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי