נבחרת העתודה בכדוריד הפסידה לשבדיה באליפות אירופה

נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד | איגוד הכדוריד

ישראל החלה הערב את דרכה בשלב השני באליפות אירופה עד גיל 20 עם הפסד, כשמחר תפגוש את רומניה למשחק מכריע על ההעפלה לדירוג על מקומות 9-12

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל החלה הערב (שלישי) את דרכה בשלב השני באליפות אירופה עד גיל 20 אשר נערכת בסלובניה, בו היא נאבקת על הזכות להעפיל לדירוג הסופי על מקומות 9-12. הערב היא פגשה את שבדיה, מולה היא ספגה הפסד 29:22 (14:9). מחר מצפה לה משחק שני ומכריע מול רומניה, בסיומו יתברר אם הנבחרת תעפיל לדירוג על מקומות 9-12 (שתי הראשונות בבית) או תחתום את הופעותיה בדירוג במקומות 13-16 (שתי האחרונות בבית ימשיכו לשלב זה).

רומניה נוצחה הערב מול נורבגיה 29:25. כעת, לנורבגים שיפגשו מחר את שבדיה – גם כן שתי נקודות, כמו לישראל. שבדיה, הראשונה, עם 4 נקודות הבטיחה מעשית עלייה לשלב הדירוג 9-12. במצב של שיוויון נקודות אחרי משחקי מחר – יחס השערים הוא שיקבע. לישראל יחס שערים של מינוס שני שערים לעומת נורבגיה שבמינוס שער אחד. רומניה ללא נקודות (יחס שערים: 13-).

המאמן אלכסנדר ברקוביץ' אמר: "אנחנו לא עושים חישובים כרגע, ואני גם לא להתייחס להחלטות כאלו ואחרות – אנחנו נבוא מחר בתקווה לעשות את העבודה שלנו ולנצח מחר את רומניה ולעלות לשלב הדירוג 9-12".

היום הזה נפתח בבשורה מאכזבת לגבי סיכויי הנבחרת להעפיל לאליפות העולם עד גיל 21 בספרד, שכן האיגוד האירופי שלח בצהריים הודעה לכלל האיגודים המשתתפים באליפות אירופה עד גיל 20, ובישר כי איגוד הכדוריד העולמי קבע חלוקה חדשה של מספר ההקצאות לאליפות העולם. על פי ההחלטה החדשה – רק 10 הנבחרות שידורגו במקומות הראשונים ובנוסף אליהן ספרד המארחת ישתתפו באליפות העולם שתתקיים בשנה הבאה, זאת לאחר שעד היום היה ידוע כי 14 הנבחרות הראשונות באליפות אירופה עד גיל 20 (12 הראשונות, בנוסף לספרד המארחת וצרפת אלופת העולם – יזכו בכרטיס לאליפות העולם).


נבחרת העתודה. מחר משחק מכריע מול רומניה (איגוד הכדוריד)

הבקיעו לישראל: אופיר כהן 6 שערים, שון סלס 4, אלון אוברמן 3, אביעד בן זימן, צח מלול, דניאל צרפתי, רותם סגל 2, שניר נציה שער.

אלכס ברקוביץ' סיכם: "יכול להיות יותר טוב, מאוד רצינו לנצח את שבדיה, אבל לא הגיע לנו. לא עשינו את העבודה כמו שצריך. זה היסטוריה, וכמו שאמרתי, מחר זה המשחק הכי חשוב. אם היינו מנצחים היום זה היה שונה. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו, ולנצח את רומניה ומשם הכל יהיה אפשרי – משחק אחרי משחק. יחס השערים ידוע כרגע, אבל אנחנו לא חושבים עליו – אלא להשיג את הניצחון ולהתרכז בעצמנו, ונראה מה יהיה מחר בלילה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי