25:25 דרמטי לנבחרת הנוער מול נבחרת סרביה

יואב למברוזו
יואב למברוזו | צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

ישראל פתחה את הופעותיה באליפות אירופה עד גיל 18 בקרואטיה עם קאמבק ענק, אחרי שפיגרה 25:20 והשוותה. ביום שישי היא תפגוש במשחק השני את המארחת

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד פתחה הערב (חמישי) את הופעותיה באליפות אירופה עד גיל 18 בקרואטיה, כשפגשה במשחק הראשון את נבחרת סרביה. המשחק עצמו הסתיים ב-25:25, בתום דרמה גדולה שכללה קאמבק ענק של הנבחרת הישראלית שפיגרה 25:20. ישראל הוליכה 10:13 בתום המחצית הראשונה.

מחר (שישי, 21:30) הנבחרת תפגוש את קרואטיה המארחת. ביום ראשון יושלם השלב הראשון במפגש בין נבחרת הנוער של ישראל לפורטוגל. המטרה המוצהרת של הנבחרת היא להיכלל בין 14 הראשונות באליפות, מה שיעניק כרטיס כפול לנבחרת הנוער ולנבחרת העתודה להשתתפות באליפות אירופה עד גיל 18 ועד גיל 20 ב-2020. אם הנבחרת תצליח להיות מדורגת בין 11 הראשונות באליפות, היא גם תזכה בכרטיס לאליפות העולם עד גיל 19 שתתקיים במקדוניה בשנה הבאה.

כבשו לישראל: עמיאל 6 שערים, למברוזו ושניידר 5 כ"א, טורקניץ 4, מוטולה, נועם ניב, מוסינדי, סויסה ודיין 1 כ"א.

המאמן אולג בוטנקו סיכם: "רצינו מאוד לנצח. פתחנו טוב את המשחק, אבל עשינו במחצית השנייה טעויות שאפשרו לסרבים לחזור ולבצע מהפך. הדבר המעודד הוא שדווקא כשהיה נראה שאנחנו מאבדים את המשחק, השחקנים הפגינו אופי. לחזור מפיגור 25:20 במשחק פתיחה, באליפות אירופה, לשוויון, זה מעיד עד כמה הנבחרת הזו מורכבת משחקנים מוכשרים, מאמינים, שלא מוותרים לרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי