ניצחון בכורה לנוער באליפות אירופה, 26:28 על רומניה

אולג בוטנקו
אולג בוטנקו | צילום: יועד כהן איגוד הכדוריד

אחרי שוויון מול סרביה והפסדים לקרואטיה ולפורטוגל, דניאל מוסינדי הוביל את הנבחרת עם שבעה שערים ונבחר למצטיין. בוטנקו: "לא עוסקים בחישובים כרגע, בתקווה שנעפיל למשחקי הדירוג 9-12"

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל פתחה היום (שלישי) את השלב השני והמשני (דירוג 9-16) באליפות אירופה עד גיל 18 בקרואטיה עם ניצחון בכורה 26:28 על רומניה. הנבחרת העלתה את מאזנה לשתי נקודות והיא תפגוש מחר (17:30) את נבחרת נורבגיה. דניאל מוסינדי הצטיין עם שבעה שערים, יונתן דיין הוסיף שישה שערים, קסם עמיאל ואמיר שניידר סיימו עם שלושה כל אחד. איתי טורקניץ וניב שמן עם שער כ"א.

בהתאם לתוצאת המשחקים הבאים תתבהר התמונה וייתכן שלהפרש השערים שייווצר תהיה גם משמעות שתיקבע אם הנבחרת תעפיל למשחקי הדירוג 9-12. הישג כזה יבטיח לנבחרת כרטיס כפול להשתתפות באליפויות אירופה לנבחרות עתודה ונוער ב-2020 והתמודדות על הכרטיס לאליפות העולם עד גיל 19 (הגעה לדירוג בין 11 הראשונות באליפות). אם הנבחרת תמשיך בסופו של דבר לדירוג במקומות 13-16, היא תנסה להבטיח כאמור את הישארותה בדרג הראשון באירופה לקראת אליפויות אירופה ב-2020. זה יקרה אם תסיים במקומות 13-14. משחקי ההכרעה יתקיימו בשישי-שבת.

אחרי השוויון 25:25 מול סרביה וההפסדים 30:27 לקרואטיה ו-29:24 לפורטוגל, מאמן הנבחרת אולג בוטנקו אמר לאיגוד: "כולנו מאושרים להשיג ניצחון בכורה, אבל לא מתעסקים בזה יותר מדי. אנחנו נעשה את ההתאוששות וההכנה שלנו למשחק מול נורבגיה מחר, ונקווה לטוב. כרגע, אנחנו לא עוסקים בחישובים, אלא בחשיבה להגיע טובים יותר בתקווה שנצליח לעשות את זה ולהעפיל למשחקי הדירוג 9-12. בכל סיטואציה, אנחנו ניתן את הכל עד לשריקת הסיום של האליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי