מאמן כדוריד נעצר בחשד למעורבות בפרשת פדופיליה חמורה

ניידת משטרה
ניידת משטרה | לירון מולדובן

בנו ריינהורן, בן 35 מהרצליה, חשוד כי ביצע למעלה מ-140 מקרים של עבירות אינוס, מעשים מגונים, ועבירות מין נוספות, כולן באמצע הרשתות החברתיות. פעולותיו נחשפו בחקירה סמויה ומורכבת של משטרת ישראל

(גודל טקסט)
מאמן כדוריד לילדים ונוער, בנו ריינהורן, בן 35 מהרצליה, עומד במרכזה של פרשת פדופיליה חמורה שהותרה היום לפרסום. ריינהורן, שנעצר לפני כעשרה ימים, החשוד בביצוע של למעלה מ-140 מקרים של עבירות אינוס, מעשים מגונים, ועבירות מין נוספות, כולן באמצעות הרשתות החברתיות.


על פי החשד, החשוד יצר קשר דרך הרשתות החברתיות עם קטינות תוך התחזות לסוכן דוגמניות. הוא הונה את הקטינות באופן עקבי ושיטתי תוך ניצול תמימותן. פעולותיו נחשפו בחקירה סמויה ומורכבת של המשטרה.


מדוברות המשטרה נמסר עוד כי היום, בדיון בבית המשפט המחוזי בלוד, הוסר צו איסור הפרסום והותרו לפרסום פרטי הפרשה והחשוד. אתמול האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של החשוד עד ליום ב' (20.8).


לפי המשטרה, החשוד שפעל לאורך תקופה ארוכה ברשתות החברתיות, ותחת זהויות שונות, ויצר קשר עם קטינות תוך שהוא מציע להן לקחת חלק בדוגמנות ופרסום. המשטרה התריעה כי "לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן וקטינה/ קטין נוספים נפלו קורבן להונאה רשתית מסוג זה נא לפנות בהקדם למוקד 105 לגבי כל חשד או חשש באשר הוא".


ריינהורן משמש כיום כעוזר המאמן של קבוצת הבוגרים של בני הרצליה ובעברו שימש גם כמאמן נבחרת הנערות של ישראל בכדוריד וכמאמן קבוצת הכדוריד לבוגרות בנות הרצליה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי