נס ציונה תתמודד מול רמת השרון בגמר גביע ווינר

אורן מאירוביץ'
אורן מאירוביץ' | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

קבוצתו של מימון גברה 27:30 על הפועל אשדוד, דרבי השרון הסתיים בניצחונה של א.ס 35:37 דרמטי על הרצליה והשתיים ייפגשו בשישי הבא באולם באורנים

(גודל טקסט)

משחקי חצי גמר גביע ווינר-שופטים על שם משה רש נערכו היום (שישי) ובסיומם נקבע כי בגמר ייפגשו א.כ נס ציונה וא.ס רמת השרון (שישי הבא, 13:45 באולם "אורנים" בהתאם להגרלה שנערכה מוקדם יותר).

נס ציונה העפילה לגמר אחרי ניצחון על הפועל אשדוד 27:30 (13:19). בשורות החניכים של עומרי מימון בלטו בפן ההתקפי ניבו לוי (7 שערים), שחר לוין ואליס ממיץ' הבוסני והשוער אורן מאירוביץ'. בשורות אשדוד שהדיחה בשלב הקודם את מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות מכבי ראשל"צ, בלטו יותם טל ושי הרשקוביץ שכבשו 6 שערים כל אחד.

במגרש באורנים נערך דרבי השרון בין א.ס רמה"ש לבני הרצליה והסתיים ב-35:37 (18:19), אחרי משחק צמוד לכל אורכו. ולדיצה סטויאנוביץ' מהרצליה הקטין את הפיגור ל-36:35 ולקבוצתו הייתה הזדמנות להשוות, אבל ליובימיר יוסיץ' הסרבי של רמת השרון קבע את תוצאת הסיום. רמת השרון תופיע בפעם השלישית ב-4 שנים בגמר המפעל שבו טרם זכתה. חן פומרנץ עם 6 שערים ו-9 אסיסטים הצטיין ברמת השרון. 

כידוע, הליגה תצא לדרך ביום שישי ה-28 בחודש, כאשר אמש נקבע שהפועל קרית אונו תהיה הקבוצה ה-12, לאחר ההודעה של מכבי ת"א שנרשמה לליגת העל וביקשה לבסוף להופיע בליגה השנייה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי