24:26 להפועל ראשל"צ בחולון, 22:43 למכבי ראשל"צ במוצקין

סטויקוביץ'
סטויקוביץ' | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

ליגת העל יצאה לדרך. רמה"ש גברה על הפועל ר"ג 25:32, כמחצית מהשערים, 15, הובקעו ע"י האחים גיל וחן פומרנץ. אחרי מהפך: עירוני רחובות גברה על בני הרצליה 29:33

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדוריד יצאה היום (שישי) לדרך, ומחזור הפתיחה סיפק דרמות מהנות לצד תוצאות חד צדדיות, רגע לפני המפגש הגדול שמצפה במחזור השני בין הדאבליסטית הפועל ראשל"צ לא.ס רמת השרון.

מה עשו השתיים היום? הפועל התקשתה אבל ניצחה בחולון 24:26 לאחר דרמה גדולה בסיום. רמה"ש שזכתה רק לפני שבוע בגביע ווינר-שופטים, גברה על הפועל ר"ג 25:32, כאשר כמחצית מהשערים – 15 בסה"כ, הובקעו ע"י האחים גיל וחן פומרנץ. עירוני רחובות חתומה על המהפך הגדול. אחרי שמצאה את עצמה בפיגור ביתי של ארבעה שערים בהפסקה מול בני הרצליה, היא ניצחה 29:33 בזכות יכולת נהדרת של צעירי נבחרות ישראל – השוער עוז יצחק ואמיר שניידר.

שריקת הפתיחה לעונה הייתה באולמות ב'רביבים' בראשל"צ ובשכונת רמות בבאר שבע, ושני המשחקים היו חד צדדיים. מכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי קריית מוצקין 22:43. א.כ נס ציונה חזרה עם ניצחון מרשים מבירת הנגב – 28:42. הפועל אשדוד לא התקשתה מול הפועל קריית אונו וניצחה 23:32.

מ.כ חולון – הפועל ראשל"צ 26:24
בעונה שעברה, חולון הייתה קרובה לחולל את הפתעת העונה, כשניצחה את הפועל ראשל"צ במשחק הראשון ברבע גמר הפליאוף, באולם בנחלת יהודה, אבל האדומים עם הגב לקיר נחלצו בדרך לזכייה בהמשך באליפות. העונה, עם שינויים מהותיים בשתי הקבוצות, הן נפגשו למשחק מסקרן. המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של הדאבליסטית. חולון צימקה את הפיגור במחצית השנייה ל-20:18. בדקות הסיום, פיליפ קאלו מחולון ספג הרחקה, אבל המקומיים לא הרימו ידיים וצימקו  ל-23:22 (57'). בסיום – הפועל עם ניצחון ראשון.

א.ס רמת השרון – הפועל ר"ג 25:32
רמה"ש חגגה בדיוק לפני שבוע את התואר הראשון של העונה, ובכלל של המועדון. היום היא פגשה את רמת גן, שהלכה להצערה וצירפה צעירים מוכשרים מאוד לשורותיה. במחצית הראשונה האורחת הוליכה, בזכות יכולת נהדרת בשער של יהב שמיר ובכלל יכולת טובה של איציק חליפי ואיגור צ'סליוב. במחצית השנייה, רמת השרון הראתה חלק מהפוטנציאל שלה, וגיל פומרנץ עם 8 שערים ואחיו חן פומרנץ עם 7 ו-11 אסיסטים הובילו את רמה"ש לניצחון ראשון.


יובל גררה בהתקפה של הפועל ראשון לציון (גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)

עירוני רחובות – בני הרצליה 29:33
משחק עם שתי מחציות מנוגדות לגמרי. בראשונה – הרצליה הוליכה ביתרון של ארבעה שערים, אבל בשנייה יכולת נהדרת של צעירי רחובות השוער עוז יצחק ואמיר שניידר הובילה למהפך, ויחד עם תרומה של הזרים דיאן פרליצה וניקולה סקרוביץ', המקומיים עם ניצחון מרשים בסיום.

הפועל אשדוד – הפועל קריית אונו 23:32
באשדוד מייחלים לעונה טובה יותר מזו הקודמת שהסתיימה במקום השביעי, ולשם כך ביצעו שורה ארוכה ומסקרנת של שינויים בסגל. אם נשפוט על פי המשחק היום, אשדוד תהיה שייכת לחלק העליון והיא הציגה יכולת טובה מאוד מול הפועל קרית אונו, שבנתה את עצמה אל הליגה הלאומית ונשארה לבסוף בליגת העל בעקבות ההודעה של מכבי ת"א שתשחק בליגה השנייה.

מכבי ראשל"צ – מכבי קריית מוצקין 22:43
הצהובים מעיר היין עם סגל מושקע והתקציב הגבוה בתולדותיהם, יצאו אל הדרך במפגש מול מוצקין הצנועה שרוצה לשרוד העונה, ללא משחקי מבחן. פערי האיכות ניכרו מהפתיחה, והיתרון של הצהובים הלך וגדל ככל שהתקדם המשחק. האזרח החדש, הפיבוט רסטקו סטויקוביץ', הצטיין עם 10 שערים.

מ.כ באר שבע – א.כ נס ציונה 42:28
הקבוצה מבירת הנגב בהופעה היסטורית בליגת העל, פגשה את אחת הקבוצות המסקרנות שנבנו הקיץ. הבאר שבעים, שחנכו את האולם החדש בשכונת רמות בעיר, למדו כי החיים בליגה הבכירה לא יהיו טיול כמו בעונה שעברה בליגה הלאומית. נס ציונה כפתה את הקצב שלה והשיגה ניצחון מוחץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי