מכבי ראשל"צ בסיבוב השלישי אחרי 23:27 על סטיאווה

מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון | צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

גביע האיגוד האירופי: הצהובים גברו על סגנית אלופת רומניה ועלו שלב. בליגת העל: הפועל ר"ג הפתיעה בניצחון מרשים על הדאבליסטית הפועל ראשל"צ 29:31. ניצחונות קלים לאשדוד ולרמה"ש

(גודל טקסט)
מכבי ראשל"צ העפילה אחה"צ (שישי) לסיבוב השלישי המוקדם לשלב הבתים בגביע האיגוד האירופי, לאחר ניצחון על סגנית אלופת רומניה סטיאווה בוקרשט 23:27 (10:13), וכעת היא נמצאת פסע מההעפלה לשלב הבתים במפעל.


יכולת נהדרת של השוער דן טפר, של בר מסורי (5 שערים במחצית השנייה), הזרים רסטקו סטויקוביץ' (6 שערים), איבן קראצ'יץ' ומרקו מאטיץ' (4 כ"א), סחפה את הצהובים למחוק את פיגור שני השערים מהמשחק הראשון ברומניה (25:23). חניכיו של סער פרנקל כבר הוליכו בהפרש ניכר שהצטמק בדקות הסיום. פרנקל אמר בסיום: "עברנו אימפריית כדוריד, וההתרגשות גדולה. אני גאה מאוד בשחקנים. אנחנו מקווים לקבל בסיבוב השלישי קבוצה שלא נחשבת מהאריות באירופה, כדי לנסות להעפיל לשלב הבתים".


במקביל, יצא לדרך המחזור השלישי בליגת העל עם ארבעה משחקים, והכותרת היא הניצחון המפתיע והמרשים של הפועל ר"ג על הדאבליסטית הפועל ראשל"צ 29:31. מכבי קריית מוצקין חזרה עם ניצחון חוץ מבאר שבע – 24:28. הפועל אשדוד שומרת על מאזן ניצחונות מושלם אחרי ניצחון מוחץ 25:33 על א.כ נס ציונה, שרשמה הפסד בכורה. א.ס השרון רשמה ניצחון קליל על קריית אונו – 22:35.



באר שבע מול קריית מוצקין (יגאל ברמן)


המחזור נפתח בבירת הנגב, במפגש הקצוות הגיאורגפי של הליגה בין מ.כ באר שבע למכבי קריית מוצקין – 28:24 (12:8). מוצקין עם ניצחון ראשון, באר שבע עם הפסד שלישי, והיא היחידה ללא נקודות בליגת העל. הפועל ר"ג הפתיעה כאמור בניצחון על הפועל ראשל"צ 29:31 (13:16). ר"ג קיימה משחק ביתי ראשון אחרי שני משחקי חוץ ברמת השרון ובקריית מוצקין. הדאבליסטית הגיעה לאחר שני ניצחונות במחזורי הפתיחה, והופתעה. 


הפועל אשדוד טיילה מול א.כ נס ציונה 25:33 (12:17). השתיים הגיעו למפגש עם מאזן מושלם של שני ניצחונות, אבל מלבד דקות הפתיחה (1:3 לנס ציונה), המשחק היה בשליטה מוחלטת של המקומיים. א.ס רמת השרון ניצחה בקלות את הפועל קריית אונו 22:35 (9:13). רמת השרון התאוששה מההפסד להפועל ראשל"צ במחזור הקודם. קריית אונו לא הזכירה את היכולת שהציגה בשבוע שעבר מול חולון, ובמחצית השנייה המשחק הפך לחד צדדי.



אמש (חמישי) נערך המחזור השני בליגה הלאומית לנשים: מכבי ראשל"צ ניצחה באשדוד את הפועל המקומית 25:31, הפועל ראשל"צ ניצחה את מכבי פ"ת 16:42, הפועל פ"ת ניצחה את הפועל קריית אונו 12:42. הדאבליסטית מכבי ארזים ר"ג גברה על מ.כ חולון 24:36.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי