א.ס רמת השרון הוגרלה נגד א.א.ק אתונה בשמינית גמר גביע האיגוד האירופי

עמית גל
עמית גל | איגוד הכדוריד

הקבוצה הישראלית תתמודד בפברואר נגד הפיינליסטית מהעונה שעברה, קבוצת הנשים של מכבי ראשל"צ תפגוש את בודן בגביע האתגר. נבחרת הנוער של ישראל הפסידה 32:30 לסרביה, נבחרת הנשים תצא לטורניר מוקדמות בסלובקיה

(גודל טקסט)

א.ס רמת השרון תתמודד בשמינית גמר גביע האיגוד האירופי מול קבוצת א.א.ק. אתונה מיוון, פיינליסטית המפעל מהעונה שעברה. צמד המפגשים בין שתי הקבוצות יעכרו בחודש פברואר כשהמשחק הראשון ישחוק בארץ והגומלין ביוון.

רמת השרון, שגברה בסיכום צמד המשחקים על זנטו זאפורוז'יה האוקראינית, נותרה אחת משתי נציגות הכדוריד הישראלי בגביעי אירופה, כאשר גם קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון העפילה לשמינית גמר גביע האתגר האירופי שם היא תפגוש את בודן השבדית.

בליגה המקומית, הדאבליסטית הפועל ראשון לציון ממתינה להבהרות סופית לגבי מצבו של נובאק בוסקוביץ', שנמצא בספק בגלל פציעה למשחק הדרבי ביום שישי הקרוב מול מכבי ראשון לציון.


נבחרות הנוער של ישראל וסרביה (איגוד הכדוריד)

בנושא אחר, נבחרת הנוער של ישראל החלה היום את הפרק השני בפרויקט ההכנה הבינלאומי, אותו היא תקיים בסרביה ובבוסניה. הערב (שלישי) היא נוצחה 32:30 במשחק אימון נגד נבחרת הנוער של סרביה (יואב למברוזו הצטיין עם 11 שערים). מחר מצפה משחק נוסף בין הנבחרות, ובהמשך מצפים לה מפגשים נגד קבוצות הנוער המובילות בסרביה, ונגד נבחרת בוסניה בהשתתפות בטורניר בינלאומי מוביל בבוסניה, יחד עם קבוצות מרחבי אירופה בהן פאריס סן ז'רמן, ושאפרם ופיק זאגד, וככל הנראה גם קבוצות מגרמניה.

נבחרת הנשים של ישראל תצא מחר לסלובקיה, שם היא תשתתף בסוף השבוע בטורניר מוקדמות אליפות אירופה (שלב 1), מול הנבחרת המקומית, אוקראינה וקוסובו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי