תם הסיבוב הראשון: מכבי ראשל"צ מושלמת, הפועל ראשל"צ הפסידה

מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

המוליכה רשמה ניצחון 11 ברציפות, 26:30 על נס ציונה. הפועל אשדוד גברה בחוץ על הדאבליסטית 24:29. וסיימה סיבוב נהדר, במקום השני, עם מאזן של 1:10 בעוד הפועל ראשל"צ במאזן 4:7

(גודל טקסט)
הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד הסתיים היום (שישי): מכבי ראשל"צ המוליכה, ניצחה במפגש הצמרת את א.כ נס ציונה 26:30, והשלימה סיבוב מושלם ומרשים עם 11 ניצחונות. עמית סטלמן הצטיין עם 8 שערים בשורות ראשל"צ.


במפגש המרכזי, הפועל אשדוד גברה בחוץ על הפועל ראשל"צ 24:29. אשדוד סיימה סיבוב ראשון נהדר, במקום השני, עם 20 נקודות (מאזן של 1:10 ניצחונות/הפסדים), בעוד הדאבליסטית חותמת אותו במקום השלישי עם 14 נקודות ומאזן 4:7 ניצחנות/הפסדים. אפשר לייחס זאת לגל הפציעות וההרחקות שעבר עליה, אבל עדיין מדובר במאזן מאכזב. במשחק היום בלטו ערן צרפתי עם 10 שערים לזכות הפועל ראשל"צ. גאבור לנגהאנס ודור קלדרון עם 6 שערים כ"א, כאשר השוער טומיסלב סטויקוביץ' סיפק 16 עצירות ב-44 אחוז.


עירוני רחובות, שגברה בחוץ על הפועל קרית אונו 23:26 (דיאן פרליצה 8 שערים לרחובות), סגרה סיבוב ראשון מוצלח מבחינתה במקום ה-6, עם 12 נקודות, כמו לבני הרצליה שגברה שלשום על מ.כ באר שבע 29:32 ומדורגת חמישית, וכמו נס ציונה שנותרה רביעית בזכות התוצאות הפנימיות בין השלוש.


באר שבע (8 נק') וקריית אונו (6 נק') מסיימת סיבוב ראשון לא רע מבחינת הציפיות המוקדמות במקומות 10-9, וכאן המבט הוא אל התחתית והמשחק המרכזי שנערך היום ברמת גן, בין שתי סוגרות הטבלה: מ.כ חולון השיגה ניצחון חוץ 23:31 על ר"ג. חולון כעת עם 5 נק' במקום הלפני האחרון, בעוד ר"ג מסיימת את הסיבוב במקום האחרון עם 3 נק' בלבד.



טומיסלב סטויקוביץ', שוערה המצטיין של אשדוד (גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)


התוצאה המפתיעה, ואולי כבר לא אחרי סיבוב ראשון מאכזב מאוד, היא ההפסד הביתי של א.ס רמה"ש למכבי קריית מוצקין 31:30. מוצקין עלתה למקום ה-7, על חשבונה של רמה"ש, כאשר לשתיים 9 נקודות. מוצקין ראויה למחמאות, כאשר בתחילת העונה סומנה כמועמדת להיאבק כנגד הירידה. רמה"ש, מחזיקת גביע ווינר-שופטים, שהצהירה על רצונה לזכות באליפות ובגביע המדינה, תצטרך מנגד לעשות שיעורי בית במהלך הפגרה, כאשר את הסיבוב הראשון היא סיימה עם שישה הפסדים, תיקו וארבעה ניצחונות.


במקביל, ובביתה של מחזיקת גביע המדינה הפועל ראשל"צ, נערכה היום הגרלת שמינית גמר גביע המדינה (המשחקים ייערכו ביום שני). המנהל המקצועי של איגוד הכדוריד, רולאנדו פרייטאס הפורטוגלי, היה מי שהוציא את הכדורים בהגרלה (שנוהלה ע"י שי סימון סמנכ"ל האיגוד) ובה השתתפו 12 קבוצות ליגת העל ועוד 4 קבוצות הליגה הלאומית.



הגרלת שמינית גמר הגביע (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


מחזיקת גביע המדינה הפועל ראשל"צ תתארח ביום שני בדימונה אצל מכבי המקומית מהליגה הלאומית. יתר המשחקים: מכבי קריית מוצקין תארח את עירוני רחובות, מכבי פ"ת (לאומית) תארח את הפועל אשדוד, מ.כ באר שבע תתמודד מול הפועל קריית אונו. מכבי ת"א, מוליכת הליגה הלאומית, תארח את א.ס רמה"ש. אס"א ת"א (לאומית) תארח את א.כ נס ציונה. מוליכת ליגת ווינר, מכבי ראשל"צ, תתארח אצל הפועל ר"ג, סוגרת הטבלה. מ.כ חולון תפגוש את בני הרצליה. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי