מדליית כסף לטוהר בוטבול, שגיא מוקי הודח

ג'ודו
ג'ודו | צילום: איגוד הג'ודו

גרנד פרי קנקון: סגן אלוף אירופה עד גיל 23 הוסיף מדליה נוספת למאזנו, בעוד הג'ודאי האולימפי הודח בעקבות עבירה לא חוקית שביצע

(גודל טקסט)

הישג נוסף לנבחרת הגברים בג'ודו בראשותו של המאמן אורן סמדג'ה בגרנד פרי בקנקון. אחרי הזהב של טל פליקר אתמול במשקל עד 66 ק"ג, זכה טוהר בוטבול במדליית הכסף במשקל עד 73 ק"ג.

בוטבול, שממשיך את הצמיחה המטאורית שלו החל מסוף שנת 2016, בה זכה במדליית הכסף באליפות אירופה עד גיל 23 שנערכה בישראל, החל את יום הקרבות שלו בסיבוב השני ושם גבר על אלכס סילבה פומבו הברזילאי לאחר שהאחרון ספג עונש שלישי לחובתו 3.29 דקות מפתיחת הקרב.

בסיבוב הבא המשיך את היכולת הטובה כאשר גבר באיפון על דסל מרטינז גונזלס הספרדי 2.58 דקות לאחר תחילת הקרב ומכאן העפיל לחצי הגמר, שם פגש הישראלי את אלכסנדר טורנר האמריקאי ועם איפון שלישי בתחרות העפיל לקרב המכריע בגמר. בגמר נוצח בוטבול על ידי מרסלו קונטיני הברזילאי.

מי שעוד התחרה והתקשה עדיין להתרגל למשקלו החדש היה הג'ודאי האולימפי שגיא מוקי, שעבורו זו התחרות השנייה בלבד מאז חזרתו לכושר אחר הפציעה הממושכת. מוקי אומנם פתח טוב את יום הקרבות לאחר שגבר באיפון מהיר על בירלינר האמריקאי, אך בקרב הבא הפסיד לעמנואל לוסנטי הארגנטינאי אחרי שביצע עבירה לא חוקית והודח מהמשך התחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי