משלחת הג'ודו באבו דאבי: "ממלאים כל בקשה שיש לנו"

שגיא מוקי
שגיא מוקי | צילום: הוועד האולימפי בישראל

תחרות הגראנד סלאם תצא לדרך מחר (חמישי) והישראלים לא יוכלו להתחרות עם דגל המדינה על בגדיהם או ליד שמם בלוח התוצאות, יו"ר האיגוד משה פונטי מבהיר: "לא שוכחים שהגענו כספורטאים"

(גודל טקסט)

שישה ישראלים ייקחו חלק כבר מחר (חמישי) ביום הפתיחה של תחרות הגראנד סלאם בג'ודו באבו דאבי.

שירה ראשוני (48 ק"ג), נועה מינצקר (48 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג), דניאל בן דוד (60 ק"ג), טל פליקר (66 ק"ג) וברוך שמאילוב (66 ק"ג) יתחרו תחת דגל איגוד הג'ודו העולמי לאחר שהמארגנים התנו את השתתפות הישראלים בכך שדגל המדינה לא יופיע על בגדיהם או ליד שמם בלוח התוצאות ושההמנון לא ינוגן במקרה של זכייה במדליית זהב. המארגנים טוענים כי היחס המיוחד לו זוכים הישראלים נובע מסיבות ביטחוניות.

המשלחת, המונה 12 ג'ודואים, הגיעה אתמול בלילה לעיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות, יממה מאוחר מהצפוי. יום קודם לכן, הם המתינו שבע שעות בנמל התעופה בן גוריון לפני שחזרו לביתם בשל אי הבנה עם המארגנים בנוגע לאיסוף הוויזות. בסופו של דבר, במקום לטוס דרך איסטנבול, טורקיה, המשלחת עברה שלשום דרך עמאן, ירדן, לפני שעלתה על טיסת המשך לאבו דאבי.


פונטי. "ממלאים כל בקשה קטנה שיש לנו" (דני מרון)

"אנחנו מרגישים שמקבלים אותנו בצורה הכי חמה שיכולה להיות ומתייחסים אלינו כמו מלכים", אמר יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי. "הם עושים את כל מה שאפשר כדי למלא כל בקשה קטנה שיש לנו". פונטי מקווה לשחזר את ההישגים מאבו דאבי לפני שנתיים כששגיא מוקי וירדן ג'רבי חזרו עם מדליות ארד. "למרות כל הרעש שהיה מסביב, אנחנו לא שוכחים שהגענו כספורטאים ולא מעבר לזה", אמר היו"ר.

הגראנד סלאם יימשך עד יום שבת ובימים הבאים ישתתפו גם טוהר בוטבול, שגיא מוקי, פיטר פלצ'ק ואורי ששון ומנבחרת הנשים רותם שור וירדן מאירסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי