אליפות הג'ודו במרוקו תבוטל אם לא תוסדר כניסת ישראלים?

אורי ששון
אורי ששון | באדיבות הוועד האולימפי

כמו באבו דאבי, גם לקראת אליפות העולם במשקל פתוח מתגלות בעיות עם השתתפות המתחרים הישראלים, ונשיא האיגוד העולמי איים בביטול הטורניר. מירי רגב: "תחרויות שידרשו מספורטאינו להסתיר את סממניהם דינן להיעלם"

(גודל טקסט)

הגרנד סלאם באבו דאבי רק נגמר וכבר הגיע לאיגוד הג'ודו סערה חדשה. אליפות העולם במשקל פתוח בג'ודו עתידה להיערך במרוקו, והנבחרת הישראלית בה מככב אורי ששון עדיין לא קיבלה ויזה לתחרות.

באיגוד הג'ודו פנו למריוס וויזר, נשיא האיגוד העולמי על מנת שיסייע, וזה איים לבטל את האליפות אם נושא הוויזות לא יוסדר. בינתיים המריאה המשלחת מישראל לגרמניה וכעת ממתינה להוראות.

שרת הספורט מירי רגב הודיעה: "אני מברכת על הכוונה לבטל את האליפות אם הסוגייה לא תוסדר. אין מקום להחלטות אנטישמיות על מזרן הג'ודו ובעולם הספורט בכלל. תחרויות שיבקשו להדיר את ספורטאינו או לדרוש מהם להסתיר את סממניהם – דינן להיעלם. ספורטאינו ימשיכו לייצג את מדינת ישראל בגאון וללא כל מורא. על כל העולם, במיוחד מדינות ערב, להכיר ולהתמודד עם העובדה שעם ישראל חי".

אורי ששון
אורי ששון. בדרך למרוקו? (טוויטר)

בנוסף נמסר מדוברות השרה: "השרה רגב מחזקת את ידיו של יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, והיא סמוכה ובטוחה שבזכות מעמדו באיגוד העולמי הסוגיה תיפתר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי