ג'ודו: מדליית כסף לגילי שריר בגראנד פרי בסין

גילי שריר ושני הרשקו
גילי שריר ושני הרשקו | צילום: איגוד הג'ודו

הישראלית נפצעה בחצי הגמר ובהוראת הצוות הרפואי, ויתרה על השתתפותה בקרב הגמר והסתפקה במקום השני. קודם לכן, זכתה בארבעה ניצחונות

(גודל טקסט)

הג'ודוקא גילי שריר זכתה במדליית כסף ביומה השני של תחרות הגראנד פרי הוהוט שבסין לאחר ארבעה ניצחונות, כולל על המדורגת ראשונה בתחרות. שריר החלה את דרכה בניצחון בסיבוב הראשון על טינקסיאן יאהו הסינית באיפון בחלוף 3:47 דקות. בסיבוב השני גברה על המונגולית המדורגת ראשונה בתחרות ומדליסטית הארד מאליפות העולם 2017 מונגנצ'אימיג באלדורג' ביתרון עונשים בגולדן סקור, בחלוף 5:33 דקות מפתיחת הקרב. 


ברבע הגמר גברה באיפון על הצרפתייה יסמין הורלווילה בחלוף 1:31 ובחצי הגמר, גברה על הקנדית קתרין פינארד בגולדן סקור בחלוף 5:49 דקות מפתיחת הקרב וזאת למרות פציעה של שריר בדקה האחרונה של הקרב. פציעה של שריר התבררה כחמורה,  ובהוראת הצוות הרפואי היא לא עלתה לקרב הגמר והסתפקה במדליית הכסף. 


שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים סיכם: "הישג מדהים לגילי, אחרי ניצחונות על יריבות חזקות מאוד כולל על ספורטאית מונגולית המדורגת שלישית בעולם. בחצי הגמר גברה על יריבה קנדית ולמרות פציעה בקרסול בדקה האחרונה של הקרב, גילי הראתה נחישות ומחויבות לניצחון למרות הכאב והמגבלה. 


הרשקו הוסיף:"נבחרת הנשים סיימה תחרות מוצלחת מאוד עם שתי מדליות, כסף לגילי וארד לשירה ראשוני, בנוסף לעוד שלוש ספורטאיות שסיימו במקום השביעי. זאת התחלה מוצלחת מאוד לקריטריון האולימפי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי