טוהר בוטבול הודח בסיבוב השני, תמנע נלסון לוי בשלישי

תמנע נלסון לוי
תמנע נלסון לוי | דני מרון

הג'ודאי במשקל עד 73 ק"ג נכנע תוך 47 שניות וסיים את דרכו באליפות העולם בבאקו בשלב מוקדם, הנציגה במשקל עד 57 ק"ג גברה בניקוד זהב על ברובסקה הפולניה ולאחר מכן נענה ליריבה קוריאנית באיפון

(גודל טקסט)

היום השלישי באליפות העולם הג'ודו הנערכת בבאקו יצא לדרך כשלמשלחת הישראלים היו שני נציגים, הראשון הוא טוהר בוטבול שלצערנו הודח בשלב מוקדם והשנייה היא תמנע נלסון לוי שהעפילה לסיבוב השלישי ושם סיימה את השתתפותה בתחרות.

הג'ודאי במשקל עד 73 ק"ג, טוהר בוטבול הודח אחרי 47 שניות בלבד על-ידי טומי מסיאס השוודי, שגבר עליו בעבר כבר שלוש פעמים. כעת זה ההפסד הרביעי של טוהר במאזן מולו. בוטבול הוא זה שניסה ליזום מהלך, אלא שמסיאס הצליח להפוך את הקערה על פיה וזכה באיפון לאור העובדה שבוטבול בעזרת רגליו ביצע תנועת "גשר" כדי להימנע מנחיתה על גבו.

אשר לתמנע נלסון לוי (57 ק"ג), היא התחרתה מול ברובסקה הפולניה במסגרת הסיבוב השני בדרך להעפלה לשלב הבא. הג'ודאית צברה שני עונשים לחובתה, אך שום ניקוד לא נרשם בתום 4 הדקות החוקיות של הקרב. פחות מדקה בניקוד הזהב הצליחה הישראלית להטיל את יריבתה בווזארי ועלתה לסיבוב השלישי, שם פגשה את קוון הקוריאנית וכבר עלתה ליתרון ווזארי פחות מדקה וחצי בקרב, אלא שדקה לסיום הצליחה הקוריאנית להשוות בווזארי משלה לאחר שנראה שתמנע איבדה ריכוז. מספר שניות כבר השיגה ווזארי הוסף שמשמעותו איפון וכך והישראלית סיימה את דרכה בתחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי