אליפות אירופה: זהב לטמלקובה, ארד למלכה ומנגד

טמלקובה ומלכה
טמלקובה ומלכה | צילום: איגוד הג'ודו

יום מוצלח לנבחרת ישראל בג'ודו באליפות עד גיל 23 בגיור, הונגריה. משה פונטי: "אני מאושר בשביל הילדה הזאת". שני הרשקו: "בטי השיגה מדליה היסטורית עבור הנבחרת"

(גודל טקסט)

יום מוצלח לנבחרת ישראל בג'ודו. בטינה טמלקובה זכתה במדליית הזהב ותמר מלכה וירין מנגד העניקו לנבחרת את מדליות הארד באליפות אירופה עד גיל 23 בגיור, הונגריה.

טמלקובה, (52 ק"ג), החלה את דרכה בתחרות עם ניצחון בוואזרי על קופזס פאני מהונגריה והמשיכה עם ניצחון באיפון מול מרים ג'נשווילי מגאורגיה. בחצי הגמר גברה טמלקובה על הספרדיה אסטאו לין באיפון ובקרב על הזהב ניצחה בוואזרי את רקה פופ ההונגריה בגולדן סקור.

תמר מלכה, (48 ק"ג), החלה את התחרות עם ניצחון מול הספרדיה הידלגו לדו באיפון אך הפסידה לסטפנובה אליזבתה מרוסיה. בבית הנחומים ניצחה את סלנס הבלגית באיפון ובקרב על הארד גברה בוואזרי על סנטורק גולקדר מתורכיה.


מנגד והמדליה. הישג גדול (באדיבות איגוד הג'ודו)

ירין מנגד (66 ק"ג) ניצח את ניאטו צ'נארו מספרד, המשיך עם ניצחון באיפון מול וויארו דניס ממולדובה אך בקרב השלישי הפסיד לזדרו פיטר מבוסניה הרצוגובינה. בבית הנחומים ניצח מנגד בוואזרי את בונסיק הסרבי וזכה במדלית הארד עקב פסילתו של היריב הגאורגי נגליאשווילי.

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי אמר: "אני מאושר בשביל הילדה הזאת שתמיד מגיעה עם חיוך וגישה חיובית. היא התעלתה על עצמה היום ועשתה הישג מדהים. יש עוד שנתיים עד לאולימפיאדה הקרובה אבל גם כשאנחנו מסתכלים רחוק יותר אנחנו רואים שלג'ודו יש עתיד מבטיח".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו הוסיף: "תחרות נהדרת לבטי שהשיגה מדליה היסטורית עבור נבחרת ישראל. בטי עברה שנה לא פשוטה אבל מוכיחה שוב ושוב כמה היא נחושה, מגיעה תמיד עם אנרגיה טובה ולא מוותרת אף פעם.  היא עשתה תחרות נפלאה ואני שמח בשבילה. תמר השלימה יום מדהים של הנבחרת עם זכייה מעולה במדליית הארד. נמשיך לעבוד כנבחרת ולטפח עוד ועוד כישרונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי