ארד לרז הרשקו, מדליה חמישית לישראל בהונגריה

רז הרשקו
רז הרשקו | צילום: איגוד הג'ודו

הג'ודאית במשקל מעל 78 ק"ג נכנעה בחצי הגמר, אבל בקרב על המדליה ניצחה באיפון יריבה מקומית ועלתה על הפודיום בגיור. המאמן שני הרשקו: "אנחנו מדינה קטנה, אבל עם ג'ודו מדהים"

(גודל טקסט)

הישג נוסף למשלחת הג'ודו באליפות אירופה עד גיל 23 בהונגריה. רז הרשקו זכתה הערב (ראשון) במדליית הארד במשקל מעל 78 ק"ג והעניקה לנבחרת ישראל את המדליה החמישית במספר בתחרות היוקרתית.

הרשקו, אלופת אירופה לקדטיות בעברה, החלה את יום הקרבות עם ניצחון באיפון מהיר על פטריסיה פארר בארטולוס הספרדייה 38 שניות בלבד מהפתיחה.
מכאן המשיכה הישראלית עם ניצחון נוסף ברבע הגמר על קארפטי ההונגריה, כאשר יתרון וואזרי שהשיגה בשלב מוקדם של הקרב, הספיק לה עד לסיום והעפלה לחצי הגמר, שם נוצחה באיפון בחלוף 2:25 דקות בידי סיביל אקבולוט הטורקיה. בקרב על הארד גברה הישראלית באיפון על מרסדס סיזגטיברי ההונגריה שהושג בתוך הגולדן סקור, 5:07 דקות מתחילתו של הקרב.

מאמנה שני הרשקו אמר לאיגוד הג'ודו לאחר הזכייה: "שמח מאוד על מדלית הארד של רז הרשקו שסוגרת אליפות אירופה מדהימה לנבחרת הנשים. אליפות אירופה עד גיל 23 מהווה תמיד את המדד כשרוצים להביט קדימה ולראות מי היו הכישרונות הבולטים. אנחנו מדינה קטנה, אבל עם ג'ודו מדהים. ארבע מדליות לנבחרת הנשים זה הישג פשוט מדהים, רז עשתה תחרות נפלאה, אני רוואה התקדמות שלה בכל שנה ושנה וזה ממלא אותי סיפוק וגאווה."

הזכייה של הרשקו מתווספת לזכייתם של ספורטאי הנבחרת שזכו ביומיים הראשונים לתחרות, בטינה טמלקובה זכתה במדליית הזהב ומדליות הארד של תמר מלכה (48 ק"ג) ירין מנגד (66 ק"ג) וענבל שמש (63 ק"ג). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי