שגיא מוקי נפצע ברבע הגמר ופרש מגרנד פרי האג

שגיא מוקי
שגיא מוקי | Gettyimages

הישראלי אלוף אירופה (עד 81 ק"ג) ניצח בשני הסיבובים הראשונים אך הופל בצורה לא טובה ונאלץ לוותר על המשך התחרות דרך בית הניחומים. טוהר בוטבול, גילי שריר, ענבל שמש וירדן מאירסון סיימו בשלבים המוקדמים

(גודל טקסט)

אחרי מדליית הכסף של ברוך שמאילוב אתמול, המשיכה נבחרת הג'ודו הישראלית היום (שבת) את התחרות בגרנד פרי האג. אלוף אירופה המכהן שגיא מוקי (81 ק"ג) פתח את היום שלו באיפון מהיר כאשר ניצח תוך 46 שניות בלבד את יריבו הבלארוסי. בשמינית הגמר פגש הישראלי מתחרה מצרפת, והעלה על לוח הניקוד ווזארי תוך 36 שניות שהספיק לו להעפלה לרבע הגמר.

ברבע הגמר פגש מוקי מתחרה מקומי, שעשר שניות בלבד מפתיחת הקרב הצליח להטילו בווזארי וגרם לסיבוב לא טוב בכף רגלו של הישראלי. פיזיותרפיסט הנבחרת נמרוד משה הגיע לעזור לו אך מוקי לא הצליח לדרוך על כף הרגל ונאלץ לפרוש מהקרב. מוקי נבדק והתברר כי הוא אינו יכול להמשיך בתחרות ולהתמודד על מדליה דרך בית הניחומים, ובכך בעצם סיים את דרכו בטורניר.

טוהר בוטבול (73 ק"ג) הודח בקרב הראשון שלו וכמוהו גם המתמודדות של נבחרת הנשים גילי שריר וענבל שמש (63 ק"ג). ירדן מאירסון (70 ק"ג) ניצחה קרב אחד אך הפסידה בשני כשצברה לחובתה שלושה עונשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי